Care protest? Asta s-a intamplat azi, in Bucuresti

Da, nimic anormal. Doar frumos. Si mai frumos daca nu pozam cu telefonul. Si nu pentru ca as fi eu mai flower power, sau pentru ca nu prea dau doi bani pe ce se intampla cu tara si cu locuitorii ei - can't help it, I just don't feel it -, dar asa... pentru ca am ajuns acasa cu plase grele de la care ma usturau palmele, pe care le-am aruncat pe masa si mi-am aruncat apoi ochii pe geam si voila :) Apusul rosu care disparea mult prea repede.



Ca sa fie si la noi, nu doar la ei, am putea sa o luam putin razna cu explicatia pozei si sa spunem asa:

Cum in Coreea de Nord ursii, pasarile cerului si vreo alte cateva dobitoace l-au plans pe Kim Jong Il, la noi protestatarii sunt sustinuti pana si de vazduh :D

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

Sandy Belle :)

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii