Diverse...

In ultimele doua saptamani si un pic am avut o gramada de idei, aiurea sau nu, doar ca niciodata timp sa le scriu cand imi dadeau tarcoale si apoi le-am tot amanat pana cand si-au pierdut farmecul si si-au pastrat doar esenta...

In principiu m-am saturat de oameni rai si egoisti. Mai degraba de oameni rai in mod gratuit, dar nu mai vad stanga sau dreapta, doar vor sa distruga o idee sau un om asa pentru ca pot, pentru ca au - cred  ca au - un as in maneca.

Mi se pare amuzant cum altii mizeaza pe "hai sa vad ce iese daca incerc sa intind plapuma". Ai grija, data viitoare s-ar putea sa mori de frig.

Am regandit unele lucruri si mi-am schimbat cateva prioritati. Sau nu prioritati, doar ca nu mai are sens sa acord atata importanta unor cauze pierdute. Ca a fost vina mea, vina cauzelor sau pur si simplu, circumstantele, nu are sens sa ma stresez atat pentru nimic. Sau poate nu mai am chef.

M-am vopsit - si revopsit culoarea mea... ma rog, a iesit negru, dar fie - . M-am enervat super tare roscata fiind, dar roscata roscata, in ciuda faptului sa imi spunea lumea ca imi sta bine, eu ma simteam altcineva. Si am realizat ca acum vreo 10 ani cand eram blonda nu ma simteam... altcineva - si imi statea mai bine decat roscata oricum -. Nu ma simteam altcineva tocmai pentru ca inca nu facusem cunostinta cu atatea compromisuri si eram asa, libera si eu oriunde, oricand, peste tot. Acum libera si eu  pot fi numai acasa si in prezenta a foarte putine persoane. Really true a uneia singure de fapt. In fine. Ideea e ca atunci, acum 10 ani, fiind eu peste tot si oricand, culoarea parului, alta fiind, nu era inca o chestie care nu sunt eu. Acum, paharul fiind plin de atatea lucruri care nu sunt eu, de obligatia de a juca o groaza de roluri in o groaza de circumstante, culoarea diferita a parului era inca o chestie in plus, care nu eram eu. Asadar, m-am enervat rau de tot. Abia am zis sa fac compromisul asta de a nu mai fi atat de rea cu ceilalti. Adica sa nu mai spun ce imi trece prin cap, sa ma mulez pe oameni si situatii, sa fiu  sociabila, girlie, ba chiar si sa dansez la petreceri si in cluburi - da, eu - sa port discutii tampite s.a., s.a., s.a. Sa joc tot felul de roluri fara sa simt ca-mi ies din minti. Parul era 2 much. Si asa ma tin deseori ascunsa pentru a face parte din grupuri - cea mai stupida chestie sociala, cand eu si multi altii ne simtim mai bine singuri, dar trebuie sa fim animale sociale, doar asa au spus aia mai intelepti decat noi -  Astfel, in acele momente stupide, triste si care imi dau stari depresive, macar pe ici pe colo sa ma recunosc. Macar in oglinda, nu? :)

Azi m-am delectat scriind patru compuneri pentru un pusti de clasa a patra. It kind of made my day. Si as vrea un joc Lego nou.

Ieri am descoperit coltul meu preferat din casa. Nu e in fata PC-ului... a fost candva. E intr-un colt, langa geamul din bucatarie. Inghesuita acolo cu geamul deschis, cu o cana de ceai si cu iBook-ul in brate. Cum o sa schimbam prin bucatarie, coltul ala o sa fie ocupat de mobila... dar il inlocuiesc eu...

Astept sa se termine vara :(((((( Da, stiu, de abia a venit :( Sa vina toamna, cu racoare, cer gri si putin vant sau iarna cu troienele ei. Sa poti sa te imbraci normaql, cu o pereche de blugi sau pantaloni si cu o bluza. Sa arunci pe tine o gecuta... sau geaca groasa. Sa iti iei cizme sau bocanci. Stiu ca e usor sa zici - arunc pe mine o rochie, un tricou, imi iau in picioare niste sandalute - Bleah! O fi usor de zis si haine asa... usurele, dar pe mine ma zgarie pe suflet. As vrea sa se interzica vara. Pur si simplu. Sa existe cateva zone, de litoral in principiu, unde sa fie vara mereu si sa mergi acolo cand ai chef de soare si haine usurele si gata. Azi macar ploua :)

Cam atat am de zis acum, at the top of my head. Dar... revin, revin... sau neglijez blogul in continuare... cine stie?!

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)