Furiously Happy. Or not.

"Hey Tzun. I have the perfect book for you. Cred că îți va plăcea. Furiously Happy. E scrisă de o Oana (dacă te iei după cum îți scriai numele în generală) Jenny Lawson.” - mi-a scris singura persoană care-mi mai spune Tzun. Ba nu, sunt două. Dar măcar cu ea vorbesc măcar o dată la 3 luni. Cu cealaltă persoană... o dată la 3 ani?
Anyhow, ce nu știa ea e că Jenny îmi spune cineva acum. Soțul meu care niciodată nu îmi spune Oana, ci doar Jenny și căruia nu ii spun niciodată ”soțul meu” pentru că suna pretențios și not like me. Deși uneori în conversații cu persoane străine, străine, trebuie să zic - soțul meu.
În fine, Cri - cea care mi-a recomandat Furiously Happy - mi-a mai scris și că crede că aș fi prietenă bună cu tipa care a scris cartea.
Și cum rămâne, totuși, printre foarte puținele persoane care o idee despre mine -eu-, nu doar despre -mine de ochii lumii - am zis să comand cartea.
Și după ce am citit primele 2 pagini am înțeles de ce mi-a recomandat-o. Pentru că femeia asta, Jenny Lawson e nebună. In the most fucked up but yet interesting and charming way. Și pentru că spune lucrurile pe bune. Frate, asta gandesc, asta spun. Lucru pe care, din fericire, am început să-l spun și eu, iar, mai des. Bineinteles ca e foarte posibil ca ea sa imi fi recomandat cartea din cu totul alte motive.
Ce n-am mai făcut de multă vreme a fost să scriu. Ceva, undeva. Nici măcar pe foi de hârtie sau la final de caiete sau agende. Poate pentru că nu mai folosesc caiete sau agende sau foi de hârtie, decât foarte rar. Și-atunci o sa încep să-mi aștern iar discuțiile cu mine, mostly, despre ce-i în jurul meu, mostly, așa cum am chef, totally.
În fine.
Am auzit azi o chestie mișto. Din seria - I feel you sau you feel me (in a non sexual way) - Hoy tienes dos opciones -  ser tu o ser feliz. Si desigur cine ar fi vazut chestia asta pe undeva s-ar fi gandit la telenovele. Daca as fi pus-o pe FB (ca la asta ma refeream). Și pentru ca atat de prinsi in anumite tipare suntem incat spaniola = telenovele. Pero hoy tengo dos opciones - que me importa o que no. :)

Comments

Anonymous said…
Iată contactul domnului Benjamin Detalii de e-mail, lfdsloans @ outlook.com. / lfdsloans@lemeridianfds.com Sau Whatsapp +1 989-394-3740 care m-au ajutat cu împrumut de 90.000,00 Euro pentru a-mi începe afacerea și sunt foarte recunoscător, a fost foarte greu pentru mine aici încercând să fac un drum ca mamă singură lucrurile nu sunt ușoare cu mine, dar cu ajutorul lui Le_Meridian mi-a pus zâmbetul pe față, în timp ce îmi privesc afacerea crescând mai puternic și se extinde. Știu că poate te surprinde de ce pun lucrurile de genul aici, dar chiar trebuie să-mi exprim recunoștință, așa că oricine caută ajutor financiar sau trece prin greutăți cu afaceri de acolo sau dorește să înceapă un proiect de afaceri poate să vadă acest lucru și să aibă speranța de a ieși din greutăți .. Mulțumesc.

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

Sandy Belle :)

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii