Imi dau si... sangele pentru tine!


Pentru ca tot am vorbit despre dragoste si pentru ca peste 2 saptamani si un pic e Sf. Valentin (maaaare sarbatoare pentru florarii care vor sa aiba bani de inca un pachet de tigari/cafea/unt...), voila ce am gasit... Cadoul perfect! Subsemnata, daca ar crede in monsieur'ul cu arcul (ah, ala e Cupidon... In fine, tot pe acolo) asta ar cumpara. Cross my heart!

Un kit care te ajuta sa determini grupa sangvina si vreo cateva caracteristici ale ei si-apoi sa oferi dovada persoanei iubite! Mai multe AICI

Comments

Elena said…
Heh! Ce m-a-r-f-a!
Nu mai scapi pe urma! :D
Anonymous said…
Tare cadoul, imi aduce aminte de filmele alea de groaza in care cineva face cadou altcuiva o mana, un picior...
Dar nu as face asa ceva cadou prietenei mele. Mai face rost de un fir de par si un ochi de salamandra & she'll voodoo my ass daca o supar:)
Prefer sa dau un pachet de tigari florariilor, e mai sanatos :)
Fan Football said…
Mai bine pui persoana sa-si faca direct analizele, ca sa n-ai surprize ne-platonice. :D

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)