Care for something sweet?

Daca m-ar intreba cineva sa ii spun repede-repede unde traiesc cei mai grasi (in sensul de obezi) oameni pe km2, as spune repede-repede: SUA.
Si as avea cat de cat dreptate.
Imi povestea un prieten care are din cand in cand drum prin State cum era intr-o zi la un restaurant si la cateva mese mai departe era o adunare a nu stiu carei asociatii de elefanti... pardon! femei. Si erau vreo doua care pur si simplu nu aveau loc pe scaun. Adica, practic si ad literam, stateau pe cate doua scaune!

Dar, uite ca am citit o stire care-mi sugereaza ca ucrainienii vor sa se "americanizeze". Cica au inventat un baton de ciocolata... gras. In ce consta? Grasime de porc (slanina) invelita in cea mai... delicioasa ciocolata. Un reprezentant al companiei producatoare ar fi declarat ca "Batonul de ciocolata nu a fost produs pentru a fi mancat, ci pentru a fi vandut!" .Ok. Imi place... o declar FRAZA ZILEI!!!

Imi place ciocolata (cui nu-i place!?) si carnea nu imi place daca nu are macar putina grasime asa... sa-i dea gust (din cauza asta nu prea agreez carnea de pui) dar, totusi... COME ON! Bleah... Yayks!

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)