Sa traversam in liniste! Legi stupide

Deci... eu, daca se intampla sa mi se descarce MP3 Player-ul sau din motive ciudate (cum mi s-a intamplat luni parca) sa nu mearga, imi vine sa nu mai ies din casa. Trebuie sa am lumea mea de sunete cu mine, oriunde, oricand... chiar si cand traversez strada. De ce spun asta? Pentru ca mi se pare putin absurd o noua lege care se vrea a fi aprobata (yeah, right!) in New York. Interzicerea folosirii iPod-urilor, Mp3 Player-elor si a oricarui alt dispozitiv atunci cand traversezi. I mean... WTF?!
Se pare ca unul dintre motivele pentru care accidentele auto (masina-pieton) ar fi crescut este fapul ca oamenii ar merge cu castile pe urechi pe strada!

Uf! Si chiar imi placea New York-ul... Pacat...

Comments

Fan Football said…
Pai... au dreptate! :-) Mergi de zabauc pe strada cu casca pe timpan si da masina "nevinovata" peste tine! :-)
Cavalary said…
Daca interzicem toate lucrurile care pot distrage atentie sau care, daca sunt folosite gresit, pot provoca neplaceri, ce va mai ramane permis?
Tzuni said…
You've got that right!

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)