Smoking free zone

Well, am poposit in Mall (Plaza)... la o chestie de baut (nu stiam ce o sa fie si a fost un Vanilla Frappe pana la urma) si...STUPOARE! Nu se mai fumeaza in Mall. Nu am fost niciodata fan Mall... din contra, insa e mai la indemana si de voie de nevoie trebuie sa mai trec pe-acolo. In fine. Sa continuam: STUPOARE. La NessCafe unde imi place mie...afise peste tot:"In aceasta unitate nu se fumeaza". Jesus! UNITATE! ->comunism... sau o fi unitate militara. Da, da, stiu ce e insa... NU se mai fumeaza! Bun... sus unde se mananca... NU se fumeaza. La diversele cafenele... cateva mese pentru fumatori si o gramada pentru NEfumatori. Evident ca primele se ocupa... primele.


Anyway... e buna ideea insa atunci cand ai chef de sporovait cu cineva la o TIGARA ti se taie tot cheful. Si e nasol sa ti se taie cheful. Dar, unii au noroc de mese pentru fumatori.Altii insa...
Anyway, acum am motive sa zic NU merg in Mall. M-am scos :p

Comments

purliv said…
E pacat ca nu se mai fumeaza in Mall. E Bine ca nu se mai fumeaza in Mall. E pacat ca nu ai cum sa alegi locul de fumatori sau nefumatori in cadrul (aproape) oricarei cafenele, bistro, mall sau bar galactic din romania. aproape "oricarei". mai exista si manageri destepti care le asigura pe amandoua. raman a fi descoperite.
Tzuni said…
Tu nu fumezi, din cate retin. Si oricum, mi se pare absurd. Mesele pentru fumatori sunt la o jumatate de metru (daca nu printre) cele pt nefumatori...
purliv said…
cum spuneam, mai exista si manageri destepti. Ca fost fumator (1993-2005), de doi ani am pasiunea (dictata de noua mea opinie fata de fumat) de a remarca si absurditatea unor localuri dar si bunul simt al altora. Mi-ar placea ca sa ne intalnim intamplator intr-unul din aceste locuri, venind de la masa mea de nefumatori sa te salut in locul tau de liniste si conversatie. Doar la cativa pasi mesele fiind, pentru ca exista aparate de aspirat fumul si exista aranjamente interioare suficient de destepte incat sa multumeasca ambele categorii de consumatori. Pentru ca acolo consumam, nu?
Cavalary said…
Problema cu fumatul e ca faci rau si nefumatorilor din jur care n-au chef sa-ti inspire tie fumul. Eu (care altfel sunt si pt. legalizarea drogurilor) vreau sa vad fumatul interzis in orice loc public in afara de camerele special amenajate pt. fumatori (a caror capacitate sa fie CEL MULT egala cu cea a celor pt. nefumatori, iar asezarea sa fie in asa fel incat fumul sa nu treaca de la fumatori la nefumatori)... Mi se pare pur si simplu de bun simt...
purliv said…
Din pacate se pare ca bunul simt a fost inlocuit de inteligenta...
Anonymous said…
As incerca sa zic ca imi pare rau ca nu mai poti fuma Oana cand iesi la o cafea, sau cand... Nehh, nu are rost sa ma prefac, chiar imi pare bine . Sincer, nu vad de ce trebuie eu, ca nefumator, sa stau in fum doar pentru ca tie ti se pare relaxant. Si mie mi se pare relaxant sa nu miroasa a tigara peste tot.
Tzuni said…
Da, evident ca e bine. Numai ca din cauza asta mi se pare putin cam aiurea, cu orice fel de instalatii ar avea ei, faptul ca fumatorii stau langa nefumatori. Si fum e oricum cam peste tot. Fain ar fi daca ar face localuri pentru nefumatori si localuri pentru fumatori. :)
Si atunci fiecare ar fi, probabil, multumit.
Cavalary said…
Ma indoiesc. Mereu ar fi mai interesant ala in care nu poti intra.
Plus ca un fumator ar putea intra in unul pt. nefumatori daca s-ar abtine de la fumat niste minute / cateva ore, dar nefumatorul care ar vrea sa intre in unul pt. fumatori ar avea o problema, ca-i putin cam greu sa nu respiri respectivele minute/ore.
Tzuni said…
Da, insa ar fi fain (ma rog, aproape imposibil, sau nu) sa existe... stiu eu... Stubborn Caffee (o cafenea)care are mai multe locatii... sa zicem asa (in Bucuresti): la Unirii, la Universitate, prin Romana, in Regie, in Piata Victoriei si unde mai vreti voi. Si unele sa fie pt fum. si altele pt nefum.
purliv said…
"Tzuni said...
Tu nu fumezi, din cate retin."

Mais non... singurele dati cand am vorbit a fost la o tigare sau doua la C Solution, in camera din spate... acum vreo 2 ani.
Tzuni said…
Mda... nu stiu de ce retinusem ca tu nu fumezi, chiar daca stateam de vorba la o tigara... Puteam sa o fumez doar eu.
purliv said…
Iar eu ma delectam cu conversatia si cu fumul venit dinspre tine, fum pe care urma sa il combat peste 2 ani in aceasta discutie.

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

Sandy Belle :)

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii