Somn usor/Vise placute/Purecii sa te sarute...

Mda... De vreo 2 saptamani tot vreau sa-mi rezerv o zi (noapte) in care sa ma bucur de somn. Nu am pretentia sa ma culc la 10... nici la 11 insa am zis ca un 12 ar fi rezonabil... Dupa incercari esuate din cauza: discutiilor online, telefonice, live, party-urilor, filmelor, cartilor sau pur si simplu imposibilitatii de a adormi, am zis "Ok, macar sa fie 01". Si-apoi... am zis "02 e o ora rezonabila..." De vreo cateva zile insa incep sa cred ca ar fi o adevarata binecuvantare ca atunci cand e ora 2 sa fiu in pat si sa dorm (chiar si sa sforai!). Ei bine, cred ca am o problema cu somnul. Bine, nu o problema grava, in sensul ca nu resimt nicio oboseala (inca!)... Viata e frumoasa si de ce sa o petreci dormind? Dar chiar mi-e dor uneori sa dorm si sa dorm... si sa dorm. In curand poate o sa intreb: "Ce o fi aia... sa dormi? Ah, cand iti inchizi ochii si..." Singura chestie de care-mi pare rau e faptul ca daca dorm mai putin visez mai putin. Poate din cauza asta mi-am rezervat dreptul sa visez cu ochii deschisi.
In fine... Intr-o zi o sa dorm! Pe bune! Devreme - aka inainte de 12 noaptea, nu dimineata!

Comments

Fan Football said…
nu mai dormi. pierzi timpul.
Tzuni said…
Da, asa e! Atnuci sunt pe calea cea buna...
Bogdan said…
Ai incercat cu alcool? Pastile nu recomand...
Cavalary said…
Visele cu ochii deschisi le tii mai bine minte... Plus ca le poti continua mai usor daca esti intrerupta brutal (telefonul care suna, vecinu' care darama pereti, nevoie de dus la buda, etc.)
A, eu unul ma culc pe la 5 in mod normal... Si urasc ziua si lumina.
Tzuni said…
Who R U? La 5... da, si eu m-as culca la 5 daca nu ar trebui la scurt timp dupa sa ma trezesc...
Cavalary said…
I'm nobody, doar cineva care a ajuns aici din link in link...

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)