Dimineata serii "NU"

Da, unii se pare ca au inteles, altii nu. Iar unii nici macar nu sunt capabili sa inteleaga vreodata. Asa sunt ei. In fine, exercitiul asta de nervi chiar mi-a placut. Altora nu. Si pe masura ce se facea mai intuneric si mai noapte s-a gasit o persoana binevoitoare sa-mi puna si mai multe picaturi in paharul care se varsa deja de plin ce era. Drept urmare, deoarece paharul e ceva ipotetic si fictiv si fara sens, l-am luat eu frumusel, tot ipotetic si fictiv dar cu sens si l-am varsat. Pe tot.
M-am intors in vidul in care pluteam (da! da! Pe bune. Chiar daca nu va imaginati cum.) si nu mai imi pasa.
Si nu-i nici bine si nici rau. Incerc un je m'en fische-ism de-a dreptul adorabil in care evit contactul cu vecinul de la etajul 7, vreo cativa pusti de diverse varste, cu diverse idei si ocupatii care nu s-a hotarat inca daca sa bata mingea in spatele blocului sau in fata geamului meu, cu o doamna dragutza cu parul ondulat si cu un baiat cu ochii uimitor de albastri. Aviz amatorilor descrisi anterior...
In rest... calm si tacere, plus un pachet de tigari.

Comments

sicko said…
imi pare rau ca nu reusesc sa fiu serios si, desi poate ar trebui nu mi frica daca o sa fiu urmatoarea tinta a nervilor tai pentru ca indraznesc sa zic ceva, dar asa de rau imi pare ca nu am fost acolo sa filmez scena in care vara mea de un metru si un snitzel (asa mai bine batut) a reusit sa bage spaima in niste bieti copii cu vise de fotbalisti :)).

toata lumea mai refuleaza din cand in cand si eu consider asta o chestie necesara si de care nu ar trebui sa facem atat caz, dar cum strigi tu la copii si la vecini chiar as fi vrut sa vad :)))))))))))
Tzuni said…
Well, observ si eu ca varul meu de un metru si mult mai multe snitele nu reuseste sa citeasca printre randuri.

Ma dezamagesti
sicko said…
ok recunosc ca m-am lasat influentzat de ceea ce as fi facut eu si am ratat simbolistica paharului varsat. m-am grabit sa trag concluzii da aia pentru ca sincer asa as fi vrut sa te vad.

ce mi-o placut in ultima vreme la tine si ce ma si face sa fiu un client fidel al blogului tau ii ca vocea ta de aici ii de mii de ori mai puternica decat cea care acuma cativa ani trebuia sa repete de 10 ori un "eu sunt??" timid la carti pana sa inteleg ce imi zici si sa rad de tine ca "da tu urmezi". ori sincer asta as fi vrut sa faci. sa iti foloseshti vocea asta si afara.

am vrut sa te contrazic zilele trecute cand ai zis ca eshti introvertita si sa zic ca tocmai blogul asta ii o dovada de extrovertire, dar incerc si eu in ultima vreme sa dau ultimul cuvant altora. si desi mie imi place verisoara tacuta si introvertita cumva am reusit sa ma obisnuiesc si cu o latura revolutionara a ta de aici de pe blog. ori aceasta mica che guevara se potrivea perfect in ceea ce am citit eu.

oricum imi pare rau ca te-am dezamagit si ca nu am fost destul de atent si poate ca inca is pe langa subiect. poate nici acuma nu inteleg per total ce scrie printre randuri, dar eu aseara cand am ajuns acasa rupt de la fotbal si am citit ca de obicei statusurile tuturor la al tau m-am oprit cel mai mult si era cat pe ce sa iti scriu doua vorbe.

am vrut sa te atrag intr-o conversatie despre ceasuri si cum bine shtiu eu sa rad de toate sa te fac sa zambeshti. mi so parut ca ai fi avut nevoie. totusi nu am facut-o si imi pare rau, doar ca noi nu avem o relatie de conversatie pe mess ci aici pe blog la tine, si ca mi se pare ca oamenii au nevoie in unele momente (mai ales in seri "NU") sa fie lasati in pace.

vad ca imi pare rau de multe da sincer cel mai rau imi pare ca nu ai facut nimic de ce am crezut eu in prima faza ca ai facut.
Cavalary said…
Pe net oamenii pot fi asa cum sunt ei cu adevarat... Din pacate, in majoritatea cazurilor, dar din fericire in cele care conteaza...
Tzuni said…
Well, Sicko, iti pare rau ca nu am facut ce? Ca nu m-am certat cu vreun vecin si nu m-am uitat urat la copiii de la bloc? Let's get real. Copiii aia m-ar fi crezut una de-a lor si nu ar fi schitzat niciun gest. Poate ar fi ras putin.
Dar, ca sa nu te dezamagesc eu pe tine de tot, afla ca m-am certat cu cineva, chiar cu "copiii cu mingea" si "vecinul de la etajul 7" si etc. Doar ca, nu cu "niste denumiri de pe blog", ci intr-adevar cu persoanele reale. Se stiu ele care sunt.
:) Happy now? :P
sicko said…
ei acuma eu revin cu explicatii ca nu am reusit sa ma fac inteles.

nu vorbeam deloc despre efectiv sa urli din rasputeri si sa te isterizezi. mi se pare ca raspunsul lui cavalary se aproprie mai mult de ceea ce spuneam eu in commentul meu.

ii vorba de atitudine. aici pe blog iei altfel viata in piept decat o iei afara si asta cat shtiu eu de la distanta. poate ma insel, dar eu tot sustin ca ai o alta voce pe net decat in lumea reala. bineinteles ca raspunsul nu ii sa te certi efectiv cu vecini si copii (si nici cu cei care se ascund sub ghilimele), doar ca ce nu imi place mie ii ca reuseshti sa te macini si sa te framanti cand iei si tu odata atitudine si iese prost. o fi un vid in care pluteshti si un je m'en fische-ism adorabil, dar dupa pachetul de tigari de la final nu cred ca lucrurile stau chiar asa si aici intervine partea in care imi pare rau.
eu m-am bucurat ca ai zis "NU" si sincer speram un "NU" pasnic si ferm. acel gen de "NU" care surprinde nu prin volum ci prin calm. Astfel de "NU" ii de cele mai multe ori eliberator si plin de incredere in sine, nu ii "sick of all this s@%t".
ori partea cu copii si vecinul is revelatoare pentru astfel de atitudine dupa cum reiese din exemplul urmator care o avut loc de vreo 5 6 zile:

eu la benzinarie ma incadrez la prima pompa unde soferul tocmai platise si se suia in masina sa plece. din acest motiv shtiind ca dureaza maxim 30 de secunde astept un pic mai la distanta si blochez usor calea spre restul pompelor. oricum toate erau ocupate mai putin una care era pentru masini cu rezervor pe stanga si alea is de obicei libere.

si vine un bmw nou nout cu un tip in varsta in el. nu am zis domn pentru ca nu era un domn. si incepe sa manevreze el acolo sa claxoneze sa injure sa se agite ca de ce blochez. dau un pic mai in fatza si desi l-am cam stresat pe omul din pompa ca faceam manevre chiar cand sa plece el fac loc la bmw.

cel din bmw face vreo 5 manevre intoarce in benzinarie, baga cu spatele in singurul loc liber, care nu ii potrivea lui ca era pe stanga (pe scurt se chinuie). eu termin aproape instant de alimentat si aici intervine partea de atitudine.

eu care is un impulsiv si care ma cert si strig de obicei pentru mult mai putin am mers calm la el si am zis atat: " nu va suparati, dar ma astepam ca un om de varsta dumneavoastra sa fie mai civilizat si sa aiba 5 secunde de rabdare" m-am intors si am plecat.

"domnul" nu o avut replica. tin sa zic ca la iesirea din pompa am aruncat un ochi la el si o pus pur si simplu privirea in pamant. celelalte pompe erau libere si numa el cu bmwul lui smecher intors mai erau in benzinarie.

eu nu zic ca am realizat nimic important, nu zic ca omul ala sau eu am devenit mai buni, dar shtiu ca m-am simtit bine pentru ca am zis si eu "NU" nu mai inghit insulte de la oameni care nu merita sa mi le adreseze. si m-am simtit bine.. chiar foarte bine.

ori despre astfel de atitudine vorbeam si un astfel de verisoara care zice nu as fi vrut sa vad. nu un calm cumparat cu un pachet de tigari.

deci sa nu crezi ca vreau sa te vad certata cu oamenii si ca ma face pe mine asta happy. pentru ca eu de vreo 3 4 ani ma zbat din rasputeri sa imi scot astfel de manifestari din sistem si nu vreau sa le vad la altii sau chiar sa ii incurajez sa le faca.

mie cel mai rau imi pare de prietenii pe care i-am pierdut pentru ca am urlat si am fost prea orgolios dupa ca sa imi cer scuze chiar daca nu am gresit. dar nu imi pare niciodata rau ca am zis un "nu" ferm, dar calm si hotarat.

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

Sandy Belle :)

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii