NU

Stii cum e sa te certi in zece mii de directii, sa faci pe plac in zece mii de directii, sa iti alungeasca cineva timpul in zece mii de directii, sa mergi spre zece mii de lucruri si in final sa fumezi zece mii de tigari?
Stiu cum e. Si poarta numele de marti, 27.03.
Am zis ca nu mai impac pe toata lumea, doar pe mine pentru ca altfel nu are sens. Si azi toata lumea avea cate ceva de impartasit, de ascuns, de mintit, de prefacut, de... Si-mi tot repet ca-i ok sa fii calm, sa fii bun (da, asa e, prost!), sa ai rabdare, sa intelegi, sa ajuti, sa... Stii ce? Pe moment m-am saturat sa am rabdare, sa astept, sa ascult, sa tac si mai ales sa te las pe tine sa intrii primul pe usa pentru ca asa e corect si bine si...
Uite ca nu o sa va mai ignor pentru ca vad ca o fac degeaba o sa-mi vars toate cuvintele si virgulele si spatiile pe voi. Pana la urma, asta cautati, un raspuns. Pe care vi l-am zis, dar poate nu am fost exacta, pe gustul vostru, poate erau caractere necunoscute de voi sau poate pentru moment uitasem limba romana. Va zic (aici, pe blog pentru ca cititi si pentru ca ramane) si o sa va repet pentru ultima data, verbal, dar pe un ton care sa va ramana si el: NU!

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)