Ocazie unica :p

Ce se intampla la mine in bucatarie azi la ora 5 dimineata? Se gatea. Exact. Si... mare miracol mare! Nu eu gateam. Un prieten. Da, de gen masculin. Cum ma gandeam ca e prima si ultima data cand o sa vad asa ceva am stat frumusel si m-am uitat, nu am zis nimic, nu am facut nimic. In schimb the guy era foarte preocupat de ceea ce se petrecea si chiar stia ce face. Interesant si incomod intr-un fel in acelasi timp. Parca eram acasa cu mama :))
Comportamentul si tactica au fost aproape ireprosabile. Si in final mancarea buna :) Chiar dc a constat in cartofi prajiti si pui (ceea ce pe mine de obicei nu ma prea incanta)
In final am zis ca-l laud pe blog si-i dau si numarul de telefon... :D Poate e cineva interesat. Dar am renuntat la numarul de telefon. Insa, toate don'soarele interesate (doar ele) pot lua legatura cu mine pentru detalii. Va garantez calitate exceptionala: e simpatic rau, inteligent, super sweet si mai si gateste pe deasupra. Sustine uneori ca vrea sa fie singur dar e doar asa de forma. In rest va descurcati voi.
Mai aveam ceva idei care au fost furate de lumina diminetii, dar pana la urma as fi zis acelasi lucru in mai multe cuvinte.

P.S.: Persoanele interesate pot sa probeze inainte de a lua decizia finala. Asta citire de la mine fiind.

Comments

Mauro C. said…
Hi There,

Can you help me to spread Love All Around The World?

Visit my project in http://www.1millionlovemessages.com/ and let's make a peace of Internet history.

Best Regards From Portugal
Anonymous said…
lol. are si garantie?
Tzuni said…
Nimic nu are garantie.
Cavalary said…
Pai cum? Daca n-are macar 2 ani cel putin pe hartie nu respecta normele UE! Te descurci tu dupa aia daca-l aduce cineva inapoi in perioada de garantie. :)
THE™ unknown anonymus said…
A nu se confunda, nu se refera la vibratoare cu 2 ani garantie pe care vi le bagati in fund conform normelor UE. :)
Tzuni said…
Da, o sa rectific... toate lucrurile (mai mult sau mai putin fizice) au garantie. Dar, intr-un mod bla-bla-bla filosofal... nimic nu are garantie. M-am facut inteleasa? :P
Anonymous said…
hmmm...de ce ai pomenit de vibratoare? esti cumva "negustor" ?
Tzuni said…
Voi faceti comert cu obiecte de cult... pardon! De +18 la mine pe blog? Of of of.

Daca e negustor deschidem un shop online. Daca nu e, poate devine.

In fine... ce sens are?
you know.... said…
Daca e asa... "multifunctional", de ce nu-l pastrezi pentru tine?
Tzuni said…
Pentru ca "a pastra ceva" inseamna "a detine" anterior.
Si apoi, dupa cum cineva zicea ceva de vibratoare, nu vorbim despre un obiect, ci despre o persoana.
you Know.... said…
Pai da. Ar fi trebuit sa te gandesti la asta inainte de a scrie. Mie mi se pare ca tu l-ai scos la "vanzare"(chiar daca vanzare inseamna ca ai castiga ceva, ceea ce nu cred ca este cazul, ba dimpotriva) si daca nu cumva faci trafic de "carne vie" il tratam ca pe un fel de "obiect spiritual".
Si revenind si reformuland, daca e super oferta pe tine ce te retine? :p
Sau poate pentru ca nu are garantie?
Tzuni said…
Asa e, nu am nimic de castigat si nu fac trafic de carne vie, sper. Orice obiect spiritual insa, are si o materializare.
Daca m-as lega de garantie ar fi ca si cum as alerga dupa absolut intr-o lume in care nimic nu are garantie, nici macar absolutul pentru ca e ceva pur ipotetic, nedemonstrat pana in prezent.
Pe mine nu ma retine nimic.
sicko said…
m-am hotarat sa iti invadez blogul asa ca ma bag si aici >:) :

pe tine te retin eu...
te-am vazut odata intr-o vara
cred ca era undeva la tzara

hmmm.. se vede clar ca poate ar trebui sa la las rimele in mana ta :))

in schimb trebuie sa recunosc ca, desi incurcat, ii plin de succes in misiunea de a incheia subiectul ultimul post al tau si tin sa atrag atentia ca nu raspunde deloc la intrebarea ridicata ci doar schimba directia spre o discutie metempsihotica invaluita in negurile paradoxului ca nimic nu ii absolut decat valoarea de adevar a afirmatiei ca nimic nu ii absolut. (cam ca si fraza asta a mea suna si postul tau :) )

Ori asta nu ii corect si singurul motiv pentru care m-am hotarat sa nu zic nimic si sa te las sa scapi ii pentru ca nu ii corect nici din partea celui care a pus intrebarea sa insite, desi a primit deja doua raspunsuri evazive.

cred ca am incheiat cu invazia acestui post... ma duc sa dorm, dar am sa revin pentru ca mi-am dat seama ca un blog al meu parca mi-ar rapi prea mult timp, pe cand parazitarea blogului tau pare o solutie mai comoda si imi ofera ocazia sa ma exprim la un nivel satisfacator :)

(sa imi zici daca preferi sa imi deschid blogul meu personal :)) )
Tzuni said…
Poti sa-l invadezi pe al meu, nu-i problema. Dar n-ar fi rau nici sa-ti faci tu unul personal. Asa ca zic GO4IT :)

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

Sandy Belle :)

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii