Timp la purtator


Pentru ca am o adevarata obsesie pentru ceasuri si pentru ca de vreo 4 luni nu mai port ceas, tocmai pentru ca pretentiile mele se ridica peste ce vad si uneori peste ce-mi permite buzunarul, am descoperit o chestie faina.

Ce ziceau unii ca nu are rost sa te apuci sa reinventezi roata? Yeah, right! Ba bine ca s-a reinventat ceasul.

Ce vedeti in stanga e un ceas putin mai neobisnuit. Adica nu se misca acele (minutar si secundar) ci orele (cifrele) dupa ace.

How cool is that?

Comments

sicko said…
puteai sa dai si tu un link ceva sa ne lamurim ca asa din poza aia nu se vede.

si nu shtiam ca ai o obsesie cu ceasuri. o sa iti fac cadou un Vacheron Constantin ceva tourbillion sau ceva Mercator mie alea imi plac mult de tot. desi poate nu is neaparat potrivite pentru o fata. ma mai gandesc :).

pe mine ma enerveaza ca IWC cica is cel mai bine cotate la americani pentru ca o fost fondata de unul din ei. pe cand sunt ceasuri mult mai bune pe care le ignora. uite aici ceas http://www.gemnation.com/base?processor=viewWatchDetails&watch_id=1177

mie sa imi iei un "Patrimony tribute to great explorers" (ca mercator nu se mai face) si is happy :).
Anonymous said…
din ciclu planeta se-nvarte in juru nostru si nu pot buchisi cifrele decat daca sunt high. harasho cias

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)