Atmosfera

Stii cum miros lumanarile de ceara naturala? De fapt, ceara naturala, nu toate falsurile alea care se folosesc pentru topire si retopire... Rar gaseam, pe vremea cand ma mai impiedicam de cate o biserica, lumanari de ceara naturala, adik de albine. Anyway, ideea e ca ieri cand am iesit de la serviciu plutea in aer, da asa, greu de tot, un miros de ceara naturala. Nu am idee de unde si cum. Poate se intampla ceva... in atmosfera. O chestie sacra... sau poate chiar o desacralizare. Who knows?! Ideea e ca mi-am umplut narile cu mirosul imbietor si imbatator si m-am indreptat agale spre metrou. Daca ar fi sa inventez eu o aroma pt un spray dintr-ala de camera, asta ar fi: ceara naturala. Aviz amatorilor care imi trec pragul. Sa nu cumva sa fiti exorcizati :P
De mine ce sa mai zic? Doar as locui acolo. Da, da... Stiu ca e vorba de tamaie insa, un mic artificiu nu strica :D. Sau poate fi trecut cu vederea.
Am asa... o stare confuzanta. Azi cand am iesit din casa era un aer (mda, se pare ca aerul asta are in fiecare zi cate ceva) care-mi amintea de vacanta din cls III pe cls IV. O zi de vara cand veneam de la biblioteca si aveam in brate vreo doua carti imense pe care le taram efectiv dupa mine. O zi in care eram asa... lipsita de orice grija. Nu ca acum am prea multe. Imi fac eu multe, asa, aiurea.
Mi-e dor sa intep. Nu, mai, nu ca o albina (ca tot vorbeam de ceara). Sa intep asa... intr-un mod eufemistic. Nu. Nu e asta cuvantul. Intr-un mod abstract, dintr-ala cu ghilimele. Si mi-e ca o sa incep si ca pe fetele celor implicati (saracii de ei) or sa apara grimase si... Si or sa se supere. Nu ca ar fi mare grozavie sau ca acuz oamenii sa nu au simtul umorului, pentru ca e deja un umor bolnav uneori...
Zicea o fata ieri, cand eram la tigara, ca in Vama Veche se fac cele mai bune clatite. Subiectul asta ma calca putin pe botosi momentan (da, chiar am o pereche de botosi acasa). Cunoscutii i cunoscatorii inteleg ideea dar nu si sensul. Pe asta doar eu il inteleg pentru ca doar eu ma gandesc la el. Sau, mai stii?!
Vorba lunga saracia omului. Si oricum nu am nicio idee, doar asa... logoree (na, ca am facut si versuri!)
So, maine e 1 Mai. So what?! Un tip care fusese la mare in weekend, in Mamaia, spunea ca la nu stiu ce club era masa 70 de milioane (da, lei vechi, eu sunt mai... conservatoare). Jesus! Si, cu acest cuvant, revin de unde am plecat... lumanari de ceara naturala.... :P

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

Sandy Belle :)

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii