Despre lumina

Am ucis lumina, pare-se. Dupa ce am fost la inviere la o biserica noua care in interior nu are pictat decat altarul (si chiar e fain realizat) am primit sarcina de a pastra lumanarea aprinsa pana acasa... Nu de alta, dar celorlalti li se stinsesera si cica asa trb sa vii cu lumina de la biserica. In fine, zis si facut.

Problema e ca eu, aeriana cum sunt, ajutata putin de vant am realizat la vreo 200 de metri de casa ca lumanarea era pe moarte... Si la cateva secunde dupa a si murit. Ironic, parca trebuia sa fie Invierea : D

Ideea e alta. Stingerea lumanarii mele (care a rezistat vitejeste si s-a stins ultima) a devenit o adevarata tragedie si o dovada (inca una) a nepriceperii si pacatelor mele.

Crazy wicked people!

Dar a fost frumos si asa... liniste

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)