Bujori, tatuaje si cirese

Evenimente azi... in 41. Franturi de timp aruncate una peste alta... Fleoshc!
Deci, nu pot sa zic ca ma omor dupa flori. Ba din contra, numai vreo 2 feluri imi plac si-n rest imi sunt indiferente. Anyway, azi in 41 (tramvai) era un nene pe la vreo 60 si ceva de ani cu bujori. Muuulti bujori. Si, brusc, m-am teleportat din 41 in curtea bunicilor mei care, acum o suta de ani.... (ma rog, vreo 10) era pliiina de tufe de bujori. Si m-am cufundat in amintiri si, evident, am uitat sa cobor unde trebuia si, iarasi evident, a trebuit sa ma intorc si am intarziat la serviciu. Eh, 10 minute :D.
La intoarcere acasa, tot in 41, niste pusti se uitau pe un catalog cu tatuaje... Fluturi! Cum dom'le sa-ti faci tatuaj cu fluturi?! Ca acolo ti-i pui si nu mai zboara. In schimb, cea mai misto idee de tatuaj, care, e luata (am vazut asta de curand :(( ) e sa-ti tatuezi CNP-ul. Really now! Popescu Ionel or fi multi. Dar nu mai e nimeni cu CNP-ul tau. E cool ideea, bine ca au fost altii destul de inteligenti sa o puna in practica inaintea mea. Nu ca as fi riscat sa ma dezmosteneasca mama cu cnp cu tot dc-mi faceam tatuaj.

Ah, si inca o chestie :((. Mooor de dor sa ma plimb asa, aiurea, cu masina, intr-o noapte de vara, cu geamurile laaaarg deschise pe undeva prin afara Bucurestiului. Da! Vreau masina! Acum! Si, daca nu se poate, macar niste cirese as vrea! Tot acum!!!

Comments

Anonymous said…
Inainte sa merg la culcare iti urez din tot sufletul sa-ti plimbi gandurile, dar nu pe la periferia Bucurestiului, intr-o bijuterie ca asta:

http://www.automedia.ru/news/foto/1143_opel_tigra-01.jpg

Wake up :)

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)