Indoielnic...

Am avut la un moment dat o papusa mare, cu parul negru si drept si lung. Uitasem complet de ea, lucru deloc neobisnuit. Aseara in schimb, am vazut o tipa care mi-a amintit de ceva... era asa, un fel de "warm feeling" si nu stiam de unde vine. Ei bine, am realizat astazi ca nu numai ca are acelasi nume cu al papusii cu pricina, dar se aseamana, cumva, intr-un mod straniu. Si mai e ceva... Uneori ti se intampla sa vezi o persoana si sa-ti placa asa, de cand o vezi, sa ai acel "good feeling about it". Rar si foarte rar mi se intampla sa-mi placa cineva, mai ales de gen feminin, motiv pntru care prietenele mele sunt in numar foarte mic (prefer sa am amici baieti). In schimb, daca ar fi fost alte circumstante, sunt sigura ca mi-ar fi placut la nebunie sa fiu prietena cu don'soara despre care vorbesc. Stiu ca suna ciudat dar asa e.
In fine... Am fost in Fire. Si nu mai mersesem acolo de vreo 4 ani de zile si m-au napadit o groaza de amintiri. Nu-i cine stie ce loc, dar are ceva... un gust al trecutului de care nu mi-e dor, mi-e doar drag.
Sa-mi amintesc sa nu mai dorm dupa-amiaza... Well, azi mi s-a intamplat. Si mi-am stricat toata dispozitia. Stii cand ai vise dintr-alea, care nu-s nici rele, nici bune, dar iti dau tot felul de idei si te fac sa te gandesti la tot felul de lucruri? Cam asa ceva mi s-a intamplat mie in cele 2 ore si ceva de somn. M-am trezit parca altfel, ca si cum, puzzle-ul din care e compusa existenta mea s-a schimbat o idee si acum lucrurile se vad altfel. In plus, mi-am dat seama ca m-am cam plictisit de una-alta (nu Vlad, nu ma refer la ce crezi tu :D)... Nu stiu, am o stare de indoiala indoielnica. Nu stiu de unde am scos asta si nici nu stiu ce vreau sa zic exact...
Am chef de discutii non-sens interminabile... Si-o scap de lene si-o sa purced in cautarea unui suflet disponibil sa ma asculte si sa non-sens-eze alaturi de mine...

Comments

Cavalary said…
Daca nu gasesti pe nimeni printre cei pe care-i cunosti deja, you know where to find me (si e si o adresa de mail pe acolo), dar vezi ca non-sensurile mele tind sa fie serioase si deranjante pt. majoritatea :)

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

Sandy Belle :)

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii