Patru roti

Si uite ca m-am hotarat sa-mi iau masina. Nu acum, prin vara, peste vreo 2 luni. Probabil renunt la concediu, pe care o sa il petrec in liniste acasa... Sau, imi iau masina mai tarziu. Sau, mai stii, pana la urma nu mai fac nimic, nici concediu, nici masina, nici... Dar, dc-mi iau masina nu o sa ma mai prinda nicio zi libera in Bucuresti!!! :)
In fine. Pentru ca nu sunt experta (of course, nici pe dinafara nu sunt) m-am gandit la:
1. masina mica
2. consum redus
3. pret redus

Aveam in gand Citroen C1 (poate C2), Peugeot 107/207 sau, o a treia varianta, mai slabuta dar mai ieftina, un Chevrolet Spark.
Astept opinii/pareri/idei... ce vreti voi.

Comments

purliv said…
ia-ti o masina care sa nu poata claxona la semafor. ar fi pacat...
a, si... salvati planeta.
cavalary said…
http://green.yahoo.com/index.php?q=node/315 :)
Anonymous said…
Exista o super-oferta de sezon pentru Chevrolet Spark, mi se pare ca cei de la Banca Tiriac o au. Ceva de genul, cumperi acum, platesti de la toamna.
Tzuni said…
Thanks whoever you are :) O sa ma interesez.

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)