Caldura mare, mon cher

It looks like heaven but it feels like hell. Era fraza asta pe undeva... nu stiu pe unde. E sufocant afara si liniste. E asa cum trebuie. Daca ar fi fost sufocant de cald si zgomot deja parea ciudat. Asa, parca e o scena dintr-un film mai mult sau mai putin plictisitor, care prezinta un drum prin desert. Ceva atemporal, dincolo de viata, o continua plutire. Aerul se dilata si intra in plamani intr-un mod ciudat, ca un fel de ceata in care moleculele sunt elastice si lipite unele de altele. Parca la fiecare pas trebuie sa impingi caldura din jurul tau. E ca mersul prin apa, ingreunat, impotriva ta, obositor. Parca firele de praf au devenit, cat sunt ele de mici, casante. Scartaie sub talpi, se sfarama in bucatele mici si mai mici si mai mici si... intotdeauna mai mici dar niciodata prea mici. Mi se pare absurd sa bei cafea (nu ma refer la nesscafe frappe) pe vremea asta. La fel de fara sens mi se par multe alte chestii... Dar, mai conteaza? Ar trebui mai bine continuam sa "lucram pamantul" decat sa invatam sa alegem o carte dupa continut si nu dupa coperte.
Ma pierd intr-un labirint, cica. Ei bine, mie labirintul ala mi se pare foarte "drum drept, cu o micutza curba".

Comments

eu™ said…
Te pierzi in Labirintul Faunului. Vezi cum faci, mergi drept, faci dreapta, apoi iar dreapta, ti iar drept, apoi stanga dupa care o curba micutza la dreapta si ajungi la niste scari, cobori pe ele si jos vorbesti cu Faunul. Vezi ce vrea de la tine, cred ca 3 chestii o sa iti ceara. Mult succes. :)
Tzuni said…
Crezi? E posibil... Dar eu cred ca ajung acolo si ma intalnesc si cu faunul. Cei care se pierd... treaba lor. Numai ca uneori trebuie sa le desenez eu drumul cu creta si unii nu stiu sa mearga dupa o linie. Le trebuie probabil, firimituri de paine, ca in Hansel si Gretel. Pacat ca nu-si dau seama ca firimiturile dispar mai repede.
eu™ said…
Pai nu, cu creta faci un dreptunghi si se face o usa prin care intri intr-o lume paralela. Dar ai grija sa nu bei si sa nu mananci nimic din ce vrei gasi acolo.
PS. E soare si ploua, imi place pe planeta voastra.
Tzuni said…
Da, asa e, are dreptate Cavalary. Unele chestii le spun prea ambiguu. Dar nu inteleg ce-i cu usa si lumea paralela? Poate asta-i problema, ca fiecare, sau aproape fiecare traim intr-o lumea a lui, paralela.
eu™ said…
Da, probabil scri prea ambiguu. Eu nu am interpretat ce ai scris, am vorbit gandindu-ma la filmul El Laberinto del fauno. Remember the movie?
Tzuni said…
Da, evident ca-l scriu. Dar nu orice labirint are legatura cu filmul sau cu Faunul sau cu nimic, pana la urma. Un labirint e, uneori, doar atat si de cele mai multe ori pt ca nimeni nu incearca sa-l inteleaga. Bullshit!
eu™ said…
Toti avem un labirint, inainte sa ceri sa fie inteles al tau trebuie sa intelegi si tu pe al celuilalt. Daca reduci totul la tine o sa vezi ca nu merge nici daca pui firmituri de paine sau trasezi cu creta pe unde sa o ia. Poate ca tu nu trasezi drumul adevarat, trasezi drumul pe care vrei ca celalt sa il parcurga. Nu faci nici un compromis daca privesti si din alt unghi de vedere, poate ca ai fi surprinsa sa vezi lucrurile cu totul altfel decat iti par tie. :)
Tzuni said…
Comentariul tau e o chestie standard, pe langa faptul ca nu prea are legatura cu nimic din ce-am zis eu. Si nu, uneori nu exista cale de mijloc pt ca inseamna intotdeauna compromis si uneori faci un compromis asa, aiurea, acceptand o chestie gresita din start.
eu™ said…
Daca am scris pe langa, sa mi se ierte. Dar am o curiozitate, tu ai vreun subiect in tot ceea ce zici? Sau faci exercitii cum sa scri cat mai ambiguu. :)
Tzuni said…
Da, evident ca am un subiect. Subiectul era caldura. Citeste din nou. :P
Cat despre ultimele doua randuri, erau asa.. "metaforice" si au si ele un subiect pentru cine poate si trebuie sa-l inteleaga (e cu adresare directa). Pentru cine nu, il putem pune drept un inceput de bla-bla-uri filosofice despre... labirint. Cat despre "lucreaza pamantul" si "carea judecata dupa continut si nu dupa coperte", e deja cliseu si ma gandesc ca ideea nu e chiar asa de ascunsa. E oarecum mot-a-mot cu un usor substrat simbolic.
eu™ said…
Gata, am inteles.... cu mine sa vorbesti in timp ce imi explici cu indicatorul la tabla. :P
cavalary said…
Creta se sterge, fariturile dispar... Tine mana pe unul dintre pereti. Poate dura mai mult, dar pana la urma ajungi la capat cu siguranta.
Cat despre compromisuri, sunt calea care ii deranjeaza cel mai putin pe toti cei implicati, dar de obicei nu place nimanui. Dar asta nu inseamna ca are vr-unul dreptul sa-l traga pe celalat dupa el, sau sa-l impinga in fata sa, dar nici sa-l lase-n urma. Iar atunci cand afirmatia asta pare sa spuna ca nu exista solutii, de obicei inseamna doar ca nu vrei sa le vezi.
Cat despre caldura... Asta nu-i nimic, sa vezi peste vreo luna din pacate :(

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)