Cineva, acolo sus, te citeste :))

M-am surprins astazi de cateva ori gandindu-ma la ceva. La ce? Eh, de-as sti ar fi bine. Nu stiu. Asa, la ganduri fara sens. Chestii abstracte. Am un usor gust amar si nu e de la cafea. De la o idee pe care ar citi-o, poate, cine nu trebuie. E dragutz sa ai "cititori fideli",dar vine intrebarea intr-un anumit caz: de ce? De ce te monitorizeaza cineva? Sau de ce citeste pur si simplu? Stiu ca suna a paranoia dar uite ca mi s-a pus pata sa caut IP-uri si am gasit unul si treaba s-a limpezit si mai mult cand am observat sistemul de operare. Nu toti au XP. Unii au Win. Server 2003. Sunt cateva variante care implica o mana de oameni si vreo cativa informaticieni -nu stiu cati avem - (nu ca ei n-ar fi oameni). Uite ca m-am exprimat ambiguu, dar persoana vizata isi va da seama. Cine? Nu stiu. De ce? Ma intreb si eu.
In fine. Concluzia, dupa ce m-am enervat, e urmatoare: libertatea cuvantului. -> O sa continuu sa scriu ce vreau, cum vreau, sa lezez sau nu. Continua sa citesti, oricare ar fi motivul. :) Blogurile, ca si cartile de altfel, de asta sunt scrise: pentru a fi citite.
Dar, pe bune daca nu e amuzant si cam deranjant si cam incomod si mi-a venit brusc sa inchid blogul si sa incep altul cu un nume ciudat si un pseudonim si mai ciudat dar... in fine. Poate fumam o tigara, daca nu am fumat mai multe deja. :))

Comments

eu™ said…
hmmm, io am winxp si am mai intrat sa mai citesc ce ai mai scris. :) i am the winner?
Tzuni said…
:)) Nu exista castigator sau invins sau nimic. Era o observatie, placuta, poate dintr-un anumit punct de vedere. Nu-mi astern pe... "monitor" gandurile degeaba.
Anonymous said…
hmmm..eu am ferestre xp, linux si 2003 ala... si daca nu scriai chestia aia cu "nu ca ei n-ar fi oameni" te mancam :P... si sa nu mai zici ca nu comentez nimic pe blog la tine... si as fi comentat muuult mai mult acum... dar nu e cazul... ne vedem la o tigara :))
Tzuni said…
Da :D... ai dreptate la partea cu "nu ca ei n-ar fi oameni":D Pana la urma e o gluma rasuflata.
cavalary said…
Cred ca toti avem pe cineva care n-am vrea sa citeasca, din diverse motive. Dar, pana la urma, atata timp cat daca scrii ceva inseamna (sa speram :p) c-ai gandit lucrul ala inainte sa-l scrii, de ce-ai ascunde ce gandesti? Be proud :) Daca faptul ca X ar putea citi te face sa nu mai scrii ceva, problema e mai degraba a ta cu tine decat a ta cu X. (Si oricum la cat de ambiguu scrii tu...)
purliv said…
iar marmotele ar fi trebuit sa-si faca sindicat la cata ciocolata au invelit in staniol pana acum.

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)