Femeile din Romania

Se atacase o don'soara frustrata intr-un comment la articolul despre "marimi" (nu la mine pe blog) ca "pentru femeile din Romania marimea conteaza". Incep, brusc sa nu ma mai simt "femeie din Romania". :))
Really, now! Da, mai, conteaza marimea dar nu in ideea ca daca gagiul cu pricina nu are 20 de cm in pantaloni ii dai cu flit. Sunt multe alte lucruri care conteaza si care fac fetze de fete (cu principii) sa se inroseasca... aparent. Purtam o discutie cu un amic acum cateva zile despre sex. Individu' cu pricina sta cu prietena lui de care nu stie cum sa scape dar il retine ceva. Eh, nu sexul...sau nu doar sexul. Faptul ca e el mai bland de felul lui si, pe locul, 2 sexul.
Ori te face sa ramai, ori te face sa pleci. Dar indiferent nu te lasa.

Si acum despre altele: mi-am luat piersici azi! Si mi-as fi luat si visine dc ar fi aparut...

Si despre altele: as face baie in mare. Pacat ca nu m-am gandit mai de dimineata... Acum e cam tarziu... dc nu am masina!

Si despre nimic: nimicul e starea care ma incearca acum. Nimic amestecat cu lene.

Comments

sicko said…
doar o mica mentiune apropo de domnisoara frustrata. colega de camera a unei tipe cu care ma mai vad din cand in cand a avut un prieten mai dotat si vreo 6 luni numa plangeri ca nu se simte bine ca o doare ne-am auzit. apoi s-a obisnuit si i-a fost bine. acuma l-a parasit si umbla cu altul si nu ne auzim decat ca vai cat ii de mic astalalt si ca nu simte nimic. desi de vreo saptamana am auzit ca ii ok totul. in concluzie daca ti mintea numa la asta clar ca conteaza marimea. mie imi place sa cred ca doi oameni se pot simti bine si dupa o iesire in oras presarata cu ras, o surpriza placuta si cateva pupe senzuale inainte sa se puna macar problema de marime. iar daca se ajunge la marime si chiar sunt incompatibilitati exista atatea alte variante sa te simti bine ca nu iti ajunge o luna sa le epuizezi ii important sa shtii sa te simti bine, iar eu sa o am de 20-25 de centimetri si sa stau la o juma de metru de fata cand incerc sa ma simt bine din cauza asta cred ca nu m-as simti tare bine.

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)