Intre superstitie si coincidenta

Scriam in urma cu un anumit numar de luni ceva despre superstitii. Ca am avut si eu ca tot omul si am scapat de ele. In fine. Cred ca incep sa am altele, mai ciudate. Superstitii legate de nume, de locuri, de o anumita pereche de blugi in combinatie cu o anumita pereche de pantofi sport, de banii pe care ii dau unei anumite persoane. Deci, sa le luam oarecum pe rand.

1. Inainte sa vorbesc cu cineva, sa impart aerul din aceeasi incapere sau sa mai stiu eu ce... sa calc pe acelasi trotuar, ii cer buletinul/certificatul de nastere/legitimatia de serviciu sau whatever else. Am inceput sa am o problema cu un anumit nume. Am inceput e mic cuvant. Acum am acceptat ca am o problema, dupa ce timp de cativa ani m-a batut la cap un fost coleg de serviciu. Well, Andrei, ai dreptate. Si incep sa cred ca are si variatii. Ah, nu am zis numele. E Bogdan. Si variatia e Dan.

2. Orice fac, probabil si daca zbor, cand imi iau pe mine blugii aia pe care i-am franjurat in combinatie cu adidasii aia negri cu dunga verde tot praful se aseaza pe mine. Mai bine zis pe blugii mei. Ca si cum as inota prin praf. Si devin, saracii, uimitor de jegosi. Or fi blugii prea lungi. Dar am si blugi mai lungi care in combinatie cu aceeasi pereche de pantofi nu au nimic.

3. Am un prieten. De fiecare data cand ii dau bani sa-mi ia una-alta, pot fi sigura ca nu-l mai vad o perioada. Nu mi-e de bani pt ca stiu ca ii vad inapoi. De fapt ca-mi achizitioneaza una-alta de ei, dar mama cat trb sa astept. Ah! Nu o face intentionat. Intervin tot felul de chestii, deplasari, urgente si altele asemenea.

... si mai sunt cateva. Dar mi-e prea lene/somn/whatever ca sa mai zic una-alta. Mai bine tac. In fine, nu mai tastez.

Comments

purliv said…
bother me not, would be the term...

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)