Corectura lu' peste!!!

S-au adunat cativa oameni care ma calca pe nervi! Sunt in defensiva. Incep sa cred ca aveau dreptate acei "cineva" care imi spuneau ca imi pierd vremea cu nimicuri si ma irosesc doar pentru partea cantitativa. Unde sunt vremurile in care alegeam numai si numai calitatea fara sa ma uit la ce imi aduce? Mda, era un fel de lupta don quijoteasca, pentru ca cercul celor interesati si care apreciau era restrans, dar... totusi.
Urasc sa ma cert, nu sa imi sustin punctul de vedere. Si daca unii stiu doar sa se certe incercand sa se apere, treaba lor.
Cred ca nu se intelege care-i problema, de fapt. Si eu am facut corectura pentru texte (scrise de mine sau nu) si uneori mai fac, cand mi se solicita ajutorul. Asa am invatat sa fiu mai ordonata, pentru ca nu eram si nici acum nu sunt incantata. Am invatat sa fiu mai atenta, desi inca nu ma pot lauda cu aceasta maiestrie. Dar, acum nu mai e treaba mea. Si, dc apare o greseala si e cineva cu capul in nori si in loc sa o rezolve, din cauza neatentiei (sau a caldurii??) o transforma in dezastru, sorry babe! Sa-si vada de treaba si sa nu se mai apere. Daca intr-un text apare de cateva ori un anumit cuvant si intr-un loc e scris gresit, daca tot suntem atenti cand corectam, hai sa corectam NU sa modificam. In fisa postului unui corector, ar trebui sa fie scris, zic eu, atentie! Pana la urma daca nu "citesti" ceea ce... citesti, cum sa intelegi si sa corectezi? Hai ca m-am enervat rau! Si o sa ma satur sa dau explicatii. Poate. Poate s-a inteles din prima ca unii sunt cu capul in nori, chiar daca se enerveaza cand le atragi atentia!

UPDATE
Am primit o groaza de "scuze" si "iarta-ma" si mi-a venit sa zambesc, fortat, insa, pentru ca... ok, forgive dar NU forget. Mi s-a luat. Dupa ce ajung acasa am chef de un film bun, o bautura cu o tona de gheata si o lasgna (doar ca mi-e lene sa gatesc, asa ca o sa ma indop cu multele sortimente de fructe care lenevesc in frigider)

Comments

cavalary said…
Cercul celor interesati de partea calitativa va fi mereu restrans, iar lupta va parea mereu cu morile de vant... Sau cel putin pana va inventa cineva o noua versiune de om... Daca nu accepti faptul asta n-o sa poti ajunge sa nu te mai afecteze cei multi, iar daca-i lasi sa te afecteze pana la urma vei ajunge ca ei...
Cat despre certuri, uneori sunt utile. Uneori trebuie sa atragi atentia cuiva si sa-i... spargi rezistenta pana sa ajungi la partea cu aparat punctul de vedere.
Tzuni said…
Uneori sunt utile, alteori absurde. De cele mai multe ori iti lasa un gust amar, te fac sa intinzi mana, sa deschizi usa si sa iesi.
cavalary said…
*shrug* I like to argue... Desi cred ca de vreo 2 ani am inceput sa apreciez poate prea mult persoanele care mi se pare ca "merita", probabil pt. ca-s asa putine, si ma trezesc incercand sa evit uneori... Dar nu pt. mine.

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)