Let's work on those muscles

Imi prezenta un amic, sexul ca "sport", intalnirile ca un hobby cu un scop si numai unul.

Intrebare:


A doua zi

Sunt interesante raspunsurile primite, mai ales reactiile primite pe messenger sau e-mail. De ce poll-ul asta (si alte cateva post-uri anterioare)? Pentru ca, in ultimele luni, oamenii din jurul meu au avut tendinta sa imi povesteasca mici nimicuri sau mari secrete din viata lor personala. Si am intalnit o oaza de idei si personalitati si preferinte. Pe de alta parte, e interesant modul in care reactioneaza oamenii la subiecte de genul asta: e socant, indignant, fara obraz, interesant s.a. Oricum, e de cercetat si de comentat. Ar putea sa fie o groaza de tipologii si personalitati.

Comments

cavalary said…
Cea mai... inalta dovada de incredere in primul rand. Fara sa an vreo intentie de relatie, fara macar sa vreau de fapt sa fac sex cu persoana respectiva, daca, stand la o mica discutie cu propria constiinta, ajung la concluzia ca exista macar o situatia (chiar si foarte complicata si practic imposibila in realitate) in care e 100% sigur c-as face-o, it means absolutely no secrets, no holding back, always being there, always doing my best to help... It means I’d put my life and everything I have on the line without hestiation. Si nu, nu trebuie sa se si intample pt. asta, trebuie doar sa stiu ca eu n-as refuza. Au fost 3-4 persoane (as in nu-s chiar sigur legat de a 4-a) pe "lista" aia in total pana acum (2 inca sunt).
Iar intr-o relatie... Unity, first and foremost. (Bine, asta daca e fara prezervativ sau alte metode de bariera, ca in cazul ala tocmai in locul unde ar trebui sa fie cel mai intim contact nu e deloc.) Transferul sentimentelor in senzatii fizice...
Dar uneori si metoda de calmare dupa o cearta. Nu-n ideea "standard" de make-up sex, ci in ideea de calmat nervii si lamurit ca inca mai tineti unul la altul, ca dupa aia sa puteti sta la o discutie calma si sa rezolvati problema.
Sau poate fi si doar o "descarcare" fizica, dar pe plan secund, pe langa motivele de la inceput...

N-am nimic cu cei pt. care e "just sex" si il cauta strict pt. partea fizica, atata timp cat ambii/toti cei implicati stiu exact cum sta treaba si accepta asta, ca sa nu creada unul ca de fapt e mai mult si sa fie "dus cu zaharelul" pana cand celalalt isi "ia portia", doar ca... I could never do that...

There, destul de detaliat?
sicko said…
nu inteleg partea aia cu "one man show". la ce te referi acolo ? daca ii vorba de o intalnire in doi in care "everyone for himself" adica unic responsabil pentru placerea lui, atunci pacat ca majoritatea voturilor is pentru ala ca placerea rezultata ii cam mica.

eu de cand am inceput "sportul" asta totdeauna am capatat o satisfactie mult mai mare din satisfacerea partenerului decat din a mea. daca ii pana acolo satisfactia personala ti-o oferi mai usor si singur ca shtii sigur unde is toate butoanele. ori daca ii o chestie in doi distractia ii sa te simti bine facandu-l pe celalat sa se simta bine (nu ma refer acuma la extrema in care eshti atata de stresat de ce ii faci celuilat ca iti afecteaza propriile performante).

deci raman cu necesitate si metoda de persuasiune care is mai viabile si din acestea a doua ii rezervata de obicei sexului frumos. prin urmare, avand in vedere clientela masculina a blogului, ma mira ca cele mai multe voturi nu apar la "necesitate". eu din ce optiuni ai + un gram de lene de a alege altceva cam acolo as merge.

totusi cred ca cea mai potrivita alegere pentru mine ii "altceva" si desi imi place foarte mult ce a scris cavalary mai sus un pic, eu am pierdut pe drum din romantismul lui. aseara intamplator am vazut o secventa din sex and the city si mi-o placut analogia sex = barometru al unei relatii. eu as adauga barometru al pasiunii intr-o relatie.

apropo de ce am postat mai jos in blog entry-ul cu fuck buddy, tocmai am rarit-o cu intilnirile de acest gen si nu am avut vreme pana acuma sa ma gandesc de ce, dar postul tau si mica reflexie de mai sus mi-au adus revelatia ca in aceea relatie nu exista pasiune. deloc... nici macar cat sa ne certam. ori in astfel de relatii nici sexul sport nu rezista. asa ca mi se pare greu sa evaluez sexul inafara unei relatii si cred ca o premisa necesara oricarei partide de sex ii existenta unei tensiuni generata de ceva pasiune ( ori dragoste , ori ura, ori pasiunea comuna pentru pasari sau alte vietati si ceaiuri). ori ca sa poti sa ai hobbyul sex cred ca trebuie sa ai si alte hobbyuri si oameni care participa activ in celelalte hobbyuri ca sa recrutezi din ei parteneri pasionali.

scuzati postul incalcit, dar o fost mai mult un sir de idei saltarete decat incercarea de a expune si sustine un punct de vedere.

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)