Printre cuvinte, departe de oameni

Sambata. Ziua asta are un ceva... Pe langa durerea mea de cap. Poate ploaia care s-a instalat in jumatatea de vest a tarii si nu vrea sa treaca mai spre SE, undeva prin Bucuresti. Uite o imagine care-mi pare ca seamana cu ziua de azi... cu anumite idei, cu o chestie pe care-am auzit-o putin cam des in ultima vreme. Cel putin in ultimele 24 de ore, 3 persoane mi-au zis-o. Ce anume? Ca sunt "workaholica", ca stau toata ziua la serviciu si apoi seara mai fac una-alta pentru unii-altii, ca ma uit noaptea la filme impreuna cu Fleoshc (da, e pisica mea) si alte cateva chestii. Degeaba le explici celor din jur ca e o chestie care in prezent imi convine de minune. Ca e liniste si bine si nu, nu sunt singura. Am prieteni cu care ies la o terasa, la un restaurant, la o plimbare sau mai stiu eu ce CAND am chef, doar ca pentru moment bucatile sferei mele personale sunt completate cu job-uri/filme/citit blog-uri/mancat o tona de dulciuri/un pahar cu vin rosu. Cand o sa uzez una dintre aceste componente o sa umplu golul lasat cu altceva. Si, ca tot ziceam cateva randuri mai sus de o anumita fotografie, voila:

Comments

purliv said…
Printre oameni... ratacesc

De ce crezi ca uzura uneia (oricareia) dintre componente va lasa un gol care va trebui umplut?
Tzuni said…
Interesanta intrebare...
cavalary said…
Restul pot sa le inteleg, desi nu prea fac niciuna din ele (filme foarte rar, blog-uri doar vreo 4-5, dulciuri doar ocazional, vin (sau orice alta bautura alcoolica) niciodata), dar job-urile... Ugh... De ce ai nevoie sa faci ceva ce-ti spune cineva sa faci, sau macar ce stii ca trebuie facut, in loc sa faci ceva pur si simplu pentru tine, sau pt. altii la un nivel personal, nu "munca"?
Tzuni said…
Nu-i vb neaparat de munca. Adica... da, munca, dar nu neaparat pentru ca ma pune cineva. Pt ca asa vreau eu sa-mi petrec timpul.
sicko said…
aici lupt un pic de partea workaholicilor, desi eu incerc sa ma vindec. sincer pe mine ma cam deranjeaza adversitatea asta fatza de munca a unei intregi generatii. nimeni nu vreau domnle sa munceasca. toti ar sta acasa, ar deveni vedete, sau s-ar ocupa doar de hobbyuri. mie unu personal mi se pare ca munca ii o componenta esentiala in dezvoltarea si nu numai dezvoltarea ci si efectiv implinirea si consumarea vietii unui individ. si ca facuta cum trebuie ii plus valoare nu un lucru de care sa fugim.

nu o sa imi argumentez ipoteza pentru ca ii genul de discutie filozofico-religioasa fara sfarsit si pentru ca ii doar o parere personala.
purliv said…
as fi mai mult incantat decat onorat daca ai raspunde la ea.
Tzuni said…
Pai, ma gandeam ca poate sa lase un gol...sau nu. De ce sa lase? Pentru ca, sa zicem ca o sa dispara toate componentele in afara de una? Iti poate fi oare suficient un singur lucru? Da, posibil... Poate o sa dispara una dintre componente sau va face loc altui lucru odata cu trecerea timpului, odata cu uzura ei. Poate va interveni plictiseala sau, poate, pur si simplu voi avea nevoie de mai mult. Toate la timpul lor...

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)