...

Departe, in timp. Uneori, insa, timpul nu e suficient si trebuie si spatiu. In curand, poate, o sa las in urma tot ce-a fost, ca sa zic asa. Si nu-i o chestie trista. E un inceput frumos si promitator care, de fapt, e in cea mai mare ceata. S-ar putea sa-mi umplu valizele cu tot ce-am fost si sunt si am si sa ma mut pe undeva pe langa Cismigiu...

Si-am zis ca mi-a placut Londra, pentru cum arat orasul si pentru ce mi-a readus mie. Un pic de incredere si je m'enfische-ism de care aveam nevoie. In Londra se mananca mult spanac. Si mie-mi place spanacul. Cafeaua e cam aiurea si fara gust dar oricum eu nu sunt fan cafea si amenzile pentru fumatul in zonele interzise (adik mai peste tot) sunt exorbitante.

La expozitia unde am fost, DSEi London, am vazut atatea arme si echipament militar de-mi venea sa... dau o spargere :)

Desi era militarie mare la intrare peste tot. O hala imensa cu peste 2000 de standuri cu tancuri, arme, machete de tot felul, submarine and so on war related.

Am vazut un nene, la ore mici din noapte, imbracat la costum si cravata, care dormea pe strada langa un magazin :D


Si azi, prin eternul si usor banalul nostru Bucuresti am simtit cum calc pe toamna... si mi s-a facut dor de plimbari pierdute prin oarece parc al capitalei. Si mai imi e dor de unele chestii si ador unele chestii si azi, cautand in buzunar o moneda i-am dat tipului de la magazin 2 lire :))

Am motive sa visez si planuri care se contureaza misto. Next stop -> weekend la munte. Cine vine? Saptamana viitoare. Open invitation

Comments

purliv said…
probabil ca de acum inainte o sa mergi cu grija pentru a nu strivi toamna pe care tocmai ai calcat.
sau poate o sa o faci terci...
just do it
Claudiu Andone said…
M-as cam baga. N-am mai fost de ceva timp la munte. Detalii?
Tzuni said…
Pe undeva pe Valea Prahovei. Pana acum s-au anuntat vreo 3 persoane. Mai asteptam... Sambata-duminica.

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)