Derutante derutari

As avea chef sa revad Natural Born Killers pentru a nu stiu cata oara - nu l-am mai vazut de vreo 3 ani -. As avea chef sa merg prin parc sa adun frunze. Azi, dupa ce ca m-am trezit cu o ora mai tarziu si in 10 min am fugit pe usa am fost nevoita sa ma indepartez putin de la traseul obisnuit pentru ca in parc cadeau frunzele intr-o veselie. Si nu am putut sa ma pierd printre ele pentru ca ma grabeam. Uf! Viata asta! Parca-mi faceau in ciuda... Am fost buimaca jumatate din zi... si-am avut o sedinta luuunga si plictisitoare. Celelalte doua au fost as usual, scurte si la obiect... obiect care mie imi cam scapa (din cauza buimacelii). In fine... aproape a trecut si ziua de azi... Nici nu stiu daca-i bine sau nu. Mda... a fost o zi oarecum derutanta, din cauza frunzelor, in treacat din cauza unei persoane care nu ar trebui sa ma deruteze si pentru ca mi s-a facut pofta sa mananc ceva bun... Poate intr-o seara cand am timp sau poate ca nu. Mi-a zis cineva azi ca ii e mila de mine pentru ca prea des plec la ore tarzii din redactie. I-am zis ca mie nu mi-e mila. Uneori chiar ma incanta. Oricum nu ma prea pricep cand vine intrebarea "Ce faci in timpul liber?". Da, da... as putea sa mi-l omor cu tot felul de tampenii aiurea sau uneori cu tot felul de tampenii utile insa... nu am nicio tragere de inima. Niciuna si punct. Pana vine mama si ma intreaba una-alta si trebuie sa ii descriu o viata sociala care nu ma incanta dar care da bine si are gust de... fericire, asa am auzit eu ca i se spune. Fericirea altora.Dar hai sa nu-i mai judecam pe altii avand in vedere ca nici mie nu-mi place sa ma judece altii... desi se intampla asa des incat m-am si plictisit sa imi plec urechea. Sa zica. Vorba volant, nu?

Comments

eusicumine said…
Fara legatura...sau cu toate legaturile facute noduri gordiene. Asculta "Pe cine si cate carari"....si "Dans"...cu Ducu Bertzi. Nu stramba din nas si nu ridica spranceana din startul cititului acestui mic sfat... Poti s-o faci la www.radio3net.ro in colectia de rock...dar care cuprinde si o mare colectie de folk. In rest..nu te mira...sensul copacului e, de fapt, tocmai frunza...si caderea ei de toamna...
Sleepless said…
...si cand mai treci prin cismigiu la o tigara
si te intrebi incotro se-ndreapta vantul
cu frunzele zburate de o toamna prea amara
zambeste dulce si multumeste-te cu gandul
ca ne vom revedea intr-o ultima seara
si-ti voi vorbi in versuri gandite nu prea mult
tu vei clipi si vei sorbi iara si iara
cuvintele-mi stupide de fanfaron incult...

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)