Kinder cu surprize

Mi-am cumparat un ou Kinder si stau, ma uit la el si nu imi vine sa-l incep pentru ca dupa ce vad ce surpriza am inauntru o sa i se duca tot farmecul si mi-e ca o sa incep sa imi cumpar cate unul zilnic.
Faza asta imi aminteste de cand au aparut, acum incredibil de multi ani, cornurile cu ciocolata. Star sau cum se numeau primele. In fine. Au aparut si bineinteles ca mama mi-a cumparat unul si am mancat jumatate din el pentru ca eram sigura - nu ca ar fi fost super bun, dar pentru ca era ceva altfel - ca e cea mai ciudata chestie pe care o sa o mananc vreodata. Jesus ce copil prostutz am putut sa fiu atunci... Dar era fain.

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)