Light my fire


Vorbeam cu un coleg zilele trecute despre brichete si una-alta, fara importanta, si mi-a zis ceva de genul ca daca vine cu o bricheta care vibreaza la serviciu, am curajul sa imi aprind tigara cu ea. Eu "bineinteles", nestiind si ... forma brichetei.


Ei, dragilor, e sub forma de... penis. Si a scos-o din buzunar (mama ce bolnav suna asta) azi cand eram la tigara. Nu e chiar ca aceasta din imagine, dar tot pe-acolo. Adica e si mai...

Si ca tot a venit vorba, amintindu-mi inca un punct al discutiei cu acelasi coleg, voila C. - cautand pe net o poza cu o... bricheta, am gasit-o pe un site cu un titlu dragutz foc "Unusual gay lighters". Ce zici, o mai aduci la serviciu?

Comments

C. said…
Cu cea mai mare placere. Si asta doar ca sa te vad cum iti aprinzi o tigare folosind "unusual gay lighter"
Provocarea a fost lansata, astept cu nerabdare sa o accepti. :)
Tzuni said…
:)) Ok... Poate o sa o accept

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

Sandy Belle :)

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii