O oarecare zi de luni. Azi


Eh, voila ca a inceput o saptamana noua...si lunga - o sa dureze vreo 12 zile pe putin -.

Un doctor din Marea Britanie,Patrick Mallucci, a descoperit formula dupa care se calculeaza sanii perfecti. Trasezi o linie orizontala in dreptul sfarcurilor si trb sa ai 55% sub linie si 45% deasupra. Tipa din poza are sanii perfecti. (si acolo e o micutza greseala, ar trebui sa fie 55%, nu 50%)

Asta seara mi-am amintit niste chestii dragutze si am cunoscut un personaj, care a tot vorbit una-alta incat i-am conturat si o viata. Ca o fi asa sau nu, nu mai conteaza.

Pentru cateva momente m-am simtit oarecum ca in liceu si ma gandeam ce fain e sa te tina cineva de mana.Am avut tentatia si initiativa sa ma opresc si sa trec strada de prea multe ori in ultima vreme. Acum vreau sa... pic in plasa o perioada :))

Pe de alta parte, mi-am amintit niste lucruri pe care vreau sa le uit. Nu urate. Doar din trecut... un trecut oarecum apropiat.

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)