Pasiuni

Nu o sa inteleg vreodata jocurile de noroc, de orice fel ar fi ele. Ori e fun, ori... nu e. In fine. Am eu tendinta, uneori, sa incadrez persoanele pe care le cunosc in anumite grupuri, dupa numele lor. Adica mi se intampla ca sa intalnesc anumite caracterisitici, oarecum iesite din banal, la persoane cu acelasi nume. Da, stiu, poate fi doar concidenta, insa... Anyway, am ajuns azi la numele Gabi. Deci, am avut candva un coleg de servicu pe nume Gabi. Acum am un alt coleg de serviciu, tot pe nume Gabi. Ce au in comun? Joaca poker sau mai stiu eu ce. Adica nu doar for fun. In mod serios, pe bani sau pe ce mai vor ei. E si asta un drog, pana la urma. Dar, intr-un final, fiecare e liber. Si libertatea asta, nu e, totusi, un cuvant absolut. Din orice punct de vedere ati vrea sa priviti. Nu pot sa zic. Si eu am jucat. Dar pe altceva. Si nu va ganditi la prostii. Am jucat pe chipsuri/covrigei sau pe alte chestii comestibile.
Trecand peste chestiile astea, unei tipe nu ii place sa stea deasupra cand face dragoste/sex sau ce mai face ea, pentru ca are impresia ca are gatul nu stiu cum. O alta tipa se imbraca si la 40 de grade cu maneca lunga pentru ca nu ii plac mainile ei si eu fumez tigari mentolate din lipsa de tigari normale.
Si asa am sarit de la una la alta. Intr-un final, cand aproape adorm cu capul pe tastatura o sa sar in pat si-o sa revad Requiem for a dream. Pentru ca asta am chef sa fac. Punct...

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)