Virtual

Categorii. Pareri. Idei. Grupuri. Orice si oricine face parte dintr-o anumita oranduire. Oare? Sunt lucruri care nu pot fi clasificate, lucruri care nu pot fi spuse, lucruri care... Ma intrebam ce faci tu acum in timp ce citesti ce-am scris eu aici. Probabil ti-ai aprins o tigara, sau poate nu fumezi. Bei cola, apa minerala sau bere. La tine in camera e semi intuneric, asculti o melodie stupida sau e liniste. Si poate nu ai geamul deschis. E frig. Poate mai aproape de atat nu o sa ajungem niciodata. Internetul te leaga de oricine, oriunde, oricand si te indeparteaza, totusi, de atat de multe lucruri. Ce fac eu acum? Ascult Bob Dylan, tocmai mi-am stins tigara, beau sprite si e intuneric. E cald si miroase a scortisoara. De fapt nu. Asta faceam atunci-acum cand scriu-scriam cuvintele astea. Cand citesti tu e posibil sa dorm sau sa merg pe strada, sa fiu la metrou sau la serviciu. Poate mananc sau, poate, mai stii... nici nu mai exist.

Comments

eusicumine said…
Semiintuneric, doar o lampa chioara, cat sa nasca umbre, Pink Floyd..."High Hopes'...urmat de Sonata Arctica..."Shy".. 3 degete de whisky cu 2 cuburi de gheata...gand de clatite cu visine aducatoare-aminte de cleiul visinilor din curtea strabunicii ce-mi ramanea lipit de degete si de cerul gurii... vag miros de Maica-Domnului... dar poate ca sunt doar simturile mele proustiene, virusate de o raceala incapatanata ca un inorog... Poate ca nici nu suntem... doar ne uimim, plangem, radem si... rar... iubim, incercand sa Fim.

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)