Civilizatie

Citeam in Libertatea Online la sectiunea "panorama" care e cea mai putin panarama sectiune a respectivului tabloid, in sensul ca au de multe ori povesti dragutze, despre niste oameni care traiesc in grote din lipsa de bani, din voia sortii aprige sau mai stiu eu ce. Asta-mi aminteste de niste americani care, din propria vointa s-au mutat in nu stiu ce mansarda prin new york si au renuntat, in mijlocul celei mai avansato-artificialo-americano civilizatie, sa renunte la curent, caldura si multe altele, printre care era mentionat, amuzant oarecum, si la hartie igienica. Insa, familia - tata+mama+copil - aveau totusi, internet ca-si facusera blog sau site sau whatever. Totusi, curent nu aveau. Fie. Sa zicem ca aveau un laptop si wireless, dar mergeau oare la vecini si le spuneau ceva de genul: "Sunt eu, sarmanul de alaturi, omul pesterii care traieste intr-un zgarie-nori din N.Y., fara hartie igienica, lumina si gaze. Pot sa-mi incarc acumulatorul de la ultimul tip de laptopt cumparat online de la Apple la priza dvs?"

Comments

Anonymous said…
Eu ma gandesc la unele triburi din Amazon. Recent citeam ca s-a descoperit un trib p-acolo de n-avusese contact cu civilizatia pana acum. Mi se pare interesant sa stai intr-o padure sa crezi in tot felul de duhuri, sa duci o viatza de vanator-culegator si pe deasupra ta sa se invarta sateliti avioane si nave spatiale.

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)