Euro, penisuri si fericire. Adica... lucruri marunte

Reclama la TV - o tanti care pana la sfarsitul reclamei se multiplica in 2 tanti si desi cea noua apare in partea stanga numele ei apare in partea dreapta iar ea preia numele primei aparute, a/au castigat 5.000 de euro la nu stiu ce concurs Western Union. Iti pleaca sotul/amantul/parintii la spalat vase intr-un restaurant jegos prin italia, iti trimit bani sa cumperi una-alta si tot tu, care stai bine-merci in tara, castigi 5.000 de euro. Fie. Asa, sa revin. Apoi, o voce anunta ca "si alte x persoane sunt mai fericite cu 100 de euro". Implicit si mai triste cu 4.900 de euro decat tantile alea. Cu toate astea, reclama asta are si o parte tragica si adevarata. Persoanele in cauza "sunt mai fericite". Dar, totusi, sunt ele fericite? I mean, really, really, happy? Pentru ca, si zic bine, banii aduc fericire si o intretin, dar aduc ei chiar fericirea - pentru cei care nu au inteles "a"-ul de la sfarsit (fericirea) face diferenta - ? Adica hai sa ne imbatam in seara asta sa uitam putin, pentru ca in paharul ala gasim ceva fericire. Asa, cum ar zice cineva, toata treaba asta e ca o laba trista (scuzati expresia dar un personaj din jurul meu e obsedat de lucrurile pe care le face singur in baie si nu cu altcineva pe toti peretii din camera, bucatarie, baie si eventual, in cel mai rau caz, in toaleta vreunui bar)

Partea a doua consista in zecile de spam-uri pe care le primesc zilnic si care sunt ceva de genul: "make your lady happy. Enlarge your penis size." Unu: de unde stiu ei ca "my lady" nu e deja happy si doi: care penis size si care lady? Astazi, am primit insa unul care mi-a atras atentia: Don't delete this email. I have the answer to your problem." Wow! Psychic! Dumnezeu exista, e mare si are barba dar mai mult decat atat, mi-a raspuns in final la rugaciuni. Si pentru ca sa fie la moda, mi-a raspuns printr-un email. Wow. Imi tremura mainile, mouse-ul parca merge in reluare. Dau click! click... click (nu ziarul) netul merge prost, transpiratia imi curge pe frunte, adevarul absolut mai are cativa kilo si se incarca. Eh, ar fi fost fain, cred. Dar l-am sters. Si, poate, in acel email nu era doar un "penis enlargement" ci chiar raspunsul la intrebarea mea. Si, pana la urma, si asa, ce sens ar fi avut? Care-i intrebarea?

Si ca sa fie placerea maxima, uite o melodie care-mi placea acum nu stiu cati ani cand a aparut.

Tapinarii - Sunt fericit


Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)