Fraze neterminate

Am tot citit si auzit chestii melancolice, moi, ca desteptarea dintr-un somn lung si cald. Toamna asta care e un sentiment dincolo de a fi bruma si frunze si pete de rugina, i-a cuprins pe toti... aproape. Si am auzit ca la Brasov ninge. Si-am zambit si m-am intristat pentru ca ninsoarea e ca o prelungire a toamnei-sentiment. Si-as vrea sa cada albi, din cerul gri, mii de fulgi. Si-as vrea sa planga cerul cu inocenta si caldura. C-asa-i de calda zapada si-asa de cuminte. Poate de-asta mi-e drag uneori Fleoshc, cand in serile reci vine si ma atinge pe cap sa-mi intorc privirea sa-l vad asteptand intrebator daca poate sa se bage sub plapuma. Si ii fac loc si se aseaza cuminte. Doar capul si-l tine afara pe umarul meu, sau pe mana mea si parca ofteaza usor de vreo cateva ori, asa cum uneori te trece un fior cand langa tine e cineva drag.
Parca oamenii sunt mai aproape, mai calzi. Cuvintele sunt mai estompate si mai perene. Sufletul e mai viu si vibreaza intr-un mod ciudat. Se nasc idei, sentimente, zambete. Universul te inconjoara ca o placenta in care grijile se pierd si ti-e bine. Si-ti vine sa te pierzi si tu... lasand fraze neterminate, pasi care se pierd, persoane care... persoane care... Dupa cum spuneam. Fraze neterminate.

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

Sandy Belle :)

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii