Running in circles

Ma intreb daca e vorba de noroc, intuitie sau amandoua. Sau, mai stii? Poate de nimic... Altceva. Nu mai am chef sa complic inutil anumite lucruri, stari de fapt, persoane... Vreau ceva simplu. Si ma simt ca un copil in fata unei farfurii cu prajituri, de diverse forme, culori, gusturi... Sa o aleg pe asta, fac un gest incet... duc mana si... neah, alta. Si tot asa. Prajiturile stau si ele pe farfurie si nu mai stiu ce sa inteleaga. Bineinteles ca nu ai cum sa vrei in aceeasi masura toate prajiturile, chiar daca uneori ai impresia. Si nu-i vb de liste cu pro si contra, sa vedem ce alegere facem. Intotdeauna exista ceva cu o proportie mai mare. Cand am de ales intre chestii care-s ok toate si dintr-un "dar daca" ma fastacesc si ma pierd pe drum procedez intr-o maniera simpla. Sa zicem ca am de ales intre A si B. Iau frumos doua foi pe care scriu A si B. Le amestec si aleg. Sa zicem ca am ales A. De-aici vine partea reala. Daca presimt ca apare un zambet la alegerea foii A, asta ramane. Daca-mi pare rau si parca as fi vrut sa fi ales B, well, B is the winner. Si nu ca nu as fi stiut toate astea de la inceput. Dar am cateodata o pofta sa innod ata pana cand nu o mai pot desface si iau decizia simpla sa o arunc si sa mai las deoparte abstractiunile si mai stiu eu ce.
Oricum, azi a fost o zi de toamna desavarsita. Aproape... Milimetric...

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)