Pentru cei care ne redau zambetul

Am vazut o chestie dragutza. S-a inventat un fel de robot care sa ii faca pe stomatologi sa simta durerea pe care o simt pacientii lor. Super tare! Eu, desi de doi ani aman sa merg la dentist - si programarea nu cred ca mai e valabila - nu pot sa zic ca simt mare lucru. Pentru ca sunt pain free, mi-a zis o tanti doctoritza. Si cu toate astea, daca as merge si m-ar chinui stomatologul respectiv, ce mi-ar face el/ea mie s-ar reflecta cu aceeasi intensitate asupra centrilor durerosi ai lui/ei, care e posibil sa fie de muuulte ori mai sensibili decat ai mei. Si m-as prapadi de ras vazand cum ii dau lacrimile si eu stau relaxata si ma delectez cu sunetul scos de freza aia enervanta.
Oricum, aviz celor care vor sa dea la stomatologie. Daca vrei o meserie dureroasa, la propriu, go ahead!

Comments

sicko said…
vreau doar sa ma laud ca si eu am prag ridicat de durere si merg la dentist ( vorba vine ca am fost o singura data in viata mea intr-o saptamana de vreo 3 ori) si tot munceste nenea cu freza si cu ce are el si ii super fain sa stai acolo si sa nu simti mare lucru decat ca trage de tine si sa il vezi cum se munceste.

oricum inventia mi se pare funny, dar impractica in acelasi fel in care ii impractic un 69. simte si unu ce simte si celalalt da aia in loc sa ajute, tot ce face ii sa ii impiedice pe ambii sa isi faca treaba bine si sa dea rezultate mult mai bune.

in incheiere vezi ca iti face figuri music playeru si unele melodii nu merg :(
Tzuni said…
I-auzi, parca-am fi veri! :))

PS. - Mie-mi merge palyerul. Poate aveai tu ceva prbl cu calcul...

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

Sandy Belle :)

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii