Ti-am luat un ineeel

Azi am fost cu un amic sa-i cumpere prietenei lui un inel. Si s-a gandit, si s-a razgandit de o mie de ori. Initial ma gandeam ca-i tare nehotarat si-apoi mi-am dat seama ca in toata nehotararea lui statea o chestie faina. Voia ceva care chiar sa-i placa, ceva care sa merite, ceva care sa insemne ceva, nu doar un inel si atat, ca sa-i ofere ceva. Si chestia asta m-a facut sa zambesc, on the inside.
Cand intr-un final s-a gandit ca ii place ceva, surpriza! Era prea mic! Si cum prea mic e o chestie rara cand vine vorba de inele, mi-am incercat norocul si mi-a fost bun mie :p. Asa ca m-am ales cu una bucata inel. Pana la urma a gasit si el ceva bun, similar cu primul. Si, pe bune acum, nu iti mai face griji. O sa-i placa. E finutz, e fain, e putin asa mai... posh (xact cum e si don'soara in cauza, dupa cum tu ai zis). Si daca nu-i place... ii iei altul :) Happy? Daca nu, o sa revin cu un post mai complex.

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)