Time out

Nici nu-i gata si asa lung mi s-a parut weekendul asta. Si luni o sa mi se para asa scurt. Si ca sa inchid un cerc, mi-am recapatat dvd-ul cu The Holiday si chiar daca nu-i ocazia obisnuita care ma determina sa ma uit la filmul asta mi-e o pofta sa-l vad. Ca nu l-am mai vazut demult.
Am regasit intr-o singura zi o groaza de ani, poate din cauza asta mi s-a parut asa lung. Am trait particele din diverse momente. Am inchis si o groaza de persoane intr-una singura si i-a mers fiecare masca, fara sa comenteze, sa refuze, sa-si dea seama.
Si chiar daca vreau un hamac si sa aflu daca Jim Morrison a avut copii cu vreo tipa si unde si cine sunt, sau alte chestii mai mult sau mai putin posibile pe care le vreau, pot spune ca lucrurile marunte de o semnificatie incomensurabila pe care le tot cautam si de care aveam chef/pofta/nevoie le-am obtinut. Si am facut asta fara sa am senzatia ca ma folosesc de cineva.
M-am simtit ca un om caruia i se permite sa iasa din inchisoare cateva zile si-atunci isi face toate mofturile. Fara sa comita ilegalitati, in ideea ca poate o sa mai "evadeze" si alta data.
Intotdeauna reusesti sa pui punctul pe i. Nici nu ai idee. Merci.

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)