Cine sa mai inteleaga?!

Stii senzatia aia de... "wasted", in care ai impresia ca te invarti aiurea intr-un cerc din dorinta de a sta pe loc. Si iti faci rau, ca stomacul tau nu o sa reziste la nesfarsit sa te invarti. Sau poate o sa reziste, cine stie?! Insa uneori parca nu vrei sa ajungi sa aflii daca ti se face rau sau nu si alegi o carare mai mult sau mai putin asfaltata care stii ca nu te duce niciunde si in acelasi timp peste tot. Si asa fugi de sau catre. Sau si de si catre in acelasi timp. Credeam ca am de ales intre a fi eu asa cum sunt si eu asa cum trebuie. Azi am descoperit cu o urma de tristete si o stare deplorabila ca mai exista o varianta. Eu asa cum nu trebuie :)) Mai vazusem eu irizari, dar in ultimele ore parca s-au adunat toate chestiile aiurea la un loc. Am un sentiment de mila fata de mine si de zero semi-invizibil, nici macar rotund. Doar semi-invizibil.
Vreau sa merg departe, departe, sa fie vant si aer si o mare imensa, imensa si valuri zgomotoase rau de tot, de tot... Si pescarusi semi-purtati de vant si sa tin ochii inchisi si sa nu ma gandesc la nimic. Si sa recuperez pozele in care eram in ipostaza asta acum niste ani... si poate, daca ma uit la ele, sa ma fur din imagini si sa ma recompun in mine.
Si nu vreau zapada. Oricum zapada nu supravietuieste aici. Doar undeva departe... unde nu mai am niciun loc.
Wasted... Ideile mi se lovesc una de alta in cap aiurea, fara sens, degeaba... incat nu mai stiu pe care sa o aleg, cu care sa incep sau sa le dau Delete... Hai mai bine sa formatam...

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

Sandy Belle :)

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii