Fapte

E plin peste tot cu chestii de genul "Faceti o fapta/2/3/enspe mii de fapt bune ca-i Craciunul". Mie imi vine sa fac fapte rele. Sa merg pe contrasens, sa topesc zapada, sa tai copacii, sa imping batranii pe gheata, sa naruiesc iluzii, sa trezesc visatorii, sa... nu stiu ce sa. Da' n-am chef sa fac fapte bune. Ce-s eu? Pestisorul auriu? I have a pimp. And he's golden. Fuck off!
De fapt cred ca mi-ar placea sa fac fapte bune da' nu stiu ce fapte bune si nici nu prea am timp si nu imi vine sa ma mobilizez.
In seara asta o sa fac o fapta buna. Buna rau sau buna rea. Asa, ca-i perioada sarbatorilor, cica, si mi-e mila de doleantele unora.
N-am vlaga. Cine mi-a luat vlaga sa mi-o dea inapoi.
M-a cuprins asa o enervare, dupa ce (sa-mi bag picioarele! tocmai m-am lovit la genunchi in birou) toata lumea isi facea planuri si idei, nu mai imi surade sa stau in fata messengerului de rev. Nu mai imi surad multe chestii care imi suradeau inainte. Incep sa cobor asa cu picioarele pe pamant si pamantul e prafuit si-mi intra parfu-n ochi. Si nu e fun.
Yayks ce m-am saturat sa ma amagesc asa aiurea. Vreau ordineeee! Si nu-mi place sa fac ordine. Dar uneori trebuie... Vreau un aspirator cu care sa aspir toate jucariile pe care le tin aruncate pe covor si-apoi sa arunc sacul plin la gunoi.
Si mai vreau o bormasina sa-mi dau nite gauri in camera! Si nu gasesc :(( F**k.

Comments

sicko said…
am eu bormasina da nu vin la tine pana nu faci curat ca is alergic la praf :D
Tzuni said…
Daca as sti ca vii, as face luna si bec (sau cum s-o zice) de curat. Dar nu vii.

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

Sandy Belle :)

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii