Futu-i (a se ignora titlul si cuvintele ce urmeaza)

Nu stiu daca barbatii este porci, ca nu am obiceiul sa ii tai de Craciun. Si parca nici tata nu a facut vreodata chestia asta. Dar animale este! Animale proaste, ca niste oi printre care daca te pune inspiratia sa te amesteci, te arunca cu ei in prapastie. Ca daca pica unu' se arunca totzi. Ca doar asa trebuie, frate.
Ma rog, nu ca femeile ar fi altfel. Doar ca sunt mai sensibile si indeajuns de gingase incat sa le fie teama sa calce si intr-o balta pe strada. Dar tot e gradul de prostie in crestere. De prostie si de curve. Si n-am zis ca femeile ar fi curve. Nu doar ele. Si barbatii sunt curve.
Hey fata draga! Oana! Ce-i cu vocabularul asta pe tine? He-he, zice Oana din coltz. Asa m-a invatzat mama acasa. Mai lipsea doar cadrul care sa-mi permita sa utilizez ce-am invatzat.

Comments

iti spun sigur ca barbatii nu este porci pentru ca porcii are un orgasm de 30 minute care este... si eu nu am avut asa ceva pana acum
Tzuni said…
Daca barbatul tu nu este porc, nu inseamna ca altii nu este. Si mama ce-as vrea sa fiu porc
deci altii are orgasm de 30 minute? :((((((((
florin said…
porcul e animalul meu preferat

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)