Miau! Mi-au! Whateverisme

Dupa cinci (da, mai, 5) ani de cand imi distruge casa, viata si-mi da o tenta de alb la haine (ce, nu stiati ca se poarta dungile?) a reusit sa intre in calduri. Cum cine? Fleoshc, evident. Adik o fi fost si pana acum, ca doar are cu ce, am vazut-o cu ochii mei (nu mai! am vazut-o adik pe pisica cu care a facut pui), numai ca pana acum nu s-a manifestat. De cateva zile are momente cand zici ca-i bezmetic. Are mieunatul ala de matza disperata care ma determina uneori sa-l inchid pe balcon pana cand mai are putin si ingheatza, dupa care il poftesc in casa si-l inchid pe hol. I-as aduce una bucata pisica dar la mine-n casa nu se face sex. De ce nu? Pentru ca locuiesc la manastire, de-aia, sau pentru ca nu exista persoane disponibile. Ma rog, persoane disponibile si de pe lista alba. Ca pe-aia de pe lista neagra ii luam, ne satisfacem nevoile cu ei dupa care ii executam si-i aruncam de pe balcon. Da, tanti Aurica (vecina de la parter. Parterul manastirii, evident), de-aia iti cresc tie florile din gradina din fatza, pentru ca au ingrasamant natural.
Si tot de-aia a castigat Basescu alegerile. Cum "cum adik de'aia?"?
Hai ca m-am saturat de intrebari - mama ce chef de dialoguri de'astea cu imi bag p**la-n ea de zi infecta am.
Dar pentru ca vocabularul meu se indreapta spre coltul unui blok darapanat de la margine de capitala, hai sa invatzam niste cuvinte noi.
Cica uite tema sau uite-te ma! Uita-te, ma! Acum, dupa ce am stabilit ce-i corect cum si de ce, voila primul calup de 7 cuvinte. Cine stie ce-s? Astept cate o propozitie cu fiecare. Sens propriu si figurat.

1. bondă
2. bolund
3. fingă
4. picioage sfârâite
5. stupuş
6. fiteu
7. hintă

(Marius, cum am zis si mai demult, pentru sensul propriu esti descalificat. Dar pentru sensul figurat - adik sa faci 'shto de ele - te astept cu mare drag)

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)