Să... sau să nu să...

Azi m-a calcat pe coada ceva sau cineva. N-am nici cea mai vaga idee. Ma tot gandeam la ceva cald: un dush, o cana de vin fiert si un pat, numai ca ideea cu patul mi-a trecut odata cu somnul.
Mai demult spuneam ca mi-am cumparat un ou kinder cu surprize. Azi sunt tentata sa-l dezvirginez pentru ca m-am plictisiiiit si vreau o jucarie noua! noua! noua!!! Si m-am saturat (da, am ajuns si eu aici, mai tarziu decat tine, dar am ajuns) sa aud "Oana" in sus si "Oana" in jos. Imi vine sa adun la un loc toti oamenii imprastiati prin toata lumea asta care foloseau apelativul "Tzuni". Oana mi se pare asa sec uneori ca stropii de ploaie de care m-am mai plictisit azi pentru ca, nu stiu de ce naiba, nu s-au plictisit odata sa cada de sus in jos. Sa cada si ei invers, sa leviteze, sa faca ceva.
Sa inteleg ca azi e ziua plictiselilor si punctelor suspendate ca n-am avut timp si chef si tragere de inima sa le si pun pe hartie.
Ma gandeam sa fac un decalog al plictiselii, dar decalog e prea putin. Prea multe tragedii si evenimente fericite plictisitoare, repetitive, fara sens si chef. Vreau inventii noi, zile noi, ploi noi, muzica noua,
un film nou, o carte noua
... Macar bine ca peste aproape o luna o sa inceapa un an nou...
Si stau si zambesc aiurea de una singura cand ma gandesc la lucrurile la care ma gandeam acum un an si la cum ma gandeam ca o sa se schimbe. Si voila, don'soara, ca s-au schimbat si tie deja ti s-a luat.
Nope, the world is not enough. Ca asa fac eu fitze si am eu mofturi.
Dar, pana la urma, sa ne bucuram cu totii de faptul ca Jenifer Lopez are "doi ingerasi in burta". Sa mor daca inteleg cum naiba au ajuns ingerii aia in burta la ea, dar asa vuia azi presa. Bine c-am sfintit-o. Acum putem sa plecam piosi catre casele noastre.

Comments

Tzuni said…
Asta spuneam si eu ca a inceput sa ma calce pe nervi...
anyway... nu m-am mutat... sunt tot langa tine :)

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)