Buddie is just a name. The idea is fuck

In urma unor discutii indelungate (intinse pe luni de zile) cu vreo doi amici am aruncat o idee pe messenger. Intr-un semi-mass message. Chintesenta ideii se cheama "fuck buddie". Si oamenii, unii dintre au raspuns mai pe larg, altii s-au multumit sa spuna> "o persoana cu care faci sex si atat". Pai asta si e, numai ca unele persoane au zis chestii mai complexe/complete/funny. Majoritatea s-au lovit de acest concept in mod practic. Multi nu pot face fatza pentru ca o vad o chestie prea... seaca. Altii nu au timp de altceva, nu vor complicatii si tocmai de aia au ales "fuck buddies".
Mai jos sunt cateva raspunsuri in mai multe cuvinte pe care le-am primit.


Elena: e simplu pt mine, este unul cu care mai faci sex din cand in cand (practic, mai mult cand vreau eu, evident ). nimic mai mult

- "mai mult cand vreau eu". as zice pe scurt ca fuck buddie e o chestie utila... ca un prosop cu care te speli pe maini cand te-ai udat, nu? :)

Mihaela: pe scurt: cea mai sanatoasa relatie care poate exista intre doua persoane de sex opus

- asta e un raspuns interesant, cu "cea mai sanatoasa relatie"

Eddie: ne futem si gata, fara alte implicatii. trebuie sa fie inteligent si lucid. daca isi pierde aceste doua calitati se duce naibii tot conceptul.

- asta imi place cu "inteligent si lucid". Si ai dreptate

Bogdan: pai... fara sa ma gandesc prea mult si sa devin meditativ as putea zice ca fuck buddie este acea persoana cu care ai o relatie destul de dezinhibata incat sa ti-o tragi fara... obligatii. eu cred ca e mai greu sa gasesti un fuck buddie. pentru ca un fuck buddie trebuie sa fie mai intai buddie. si sa-ti gasesti un prieten (buddie) e mai greu decat sa-ti gasesti un iubit

- esti un pic meditativ, chiar daca spuneai ca nu vrei sa devii asa :) Cat despre un fuck buddie trebuie sa fie intai buddie, mie nu mi se pare asa. Trebuie sa fie intai fuck


Liviu: Giullie Gianni. o relatie pe care cei doi o au pentru sex, fara nici o perspectiva si tentativa de implicare emotionala. cu alte cuvinte le place sa faca sex si pentru asta se intalnesc, indiferent daca mai au sau nu alte relatii in care sunt implicati (poate chiar familii). am avut si eu o data o fuck buddie, si nu pot sa iti raspund decat prin perspectiva asta. daca mai si conversam ok, e si mai bine. desi nu cred ca as accepta ca my fuck buddy sa aiba o relatie in care sa fie implicata

- dc nu ai accepta sa aiba o relatie inseamna ca te intereseaza mai mult decat fuck buddie si atat. Fara intrebari si implicari. Cat despre indiferent dc mai au sau nu alte relatii, mi se pare aiurea. Pentru ei. Pentru tine nu.

Razvan: trebuie sa ne culcam impreuna. si apoi o sa stii versiunea mea de raspuns. e o persoana care iti place, cu care te simti bine, cu care uiti de ce ti se intampla si care nu te constrange in nici un fel. Prima conditie e f importanta: trebuie sa iti placa f mult persoana. pai e ca in orice relatie: good looking, treaba faina la pat si fara pretentii

- da, asta e primul criteriu. Sa iti placa persoana. Si poate fi pana la urma si singurul criteriu.

Iulian: Este fiinta cu care fac sex, ma simt bine si relaxat in compania ei, nu sunt gelos si nu e geloasa, evident ca ii apreciez actul sexual (ca doar in asta consta frumusetea prezentului) dar dintr-un motiv necunoscut dar pe care nici nu incerc sa-l elucidez, nu o numesc prietena mea.

- exact asta e ideea prin care tu il contrazici pe bogdan... ca el e mai... melancolic :p

Raluca: hmmm. pai exista 2 posibilitati: 1. fuck-buddy poate fii un fost prieten cu care ti-ai dat seama ca in afara d sex nu aveti nimic in comun si cand cele 2 pers sunt asa in between relations il suni p celalalt, te distrezi un pic si apoi stii ca nu trebuie sa te impaci sau sa faci alte chestii gen sa suni a doua zi sau whatever. u fuck si atat. 2. intalnesti p cineva despre care nu vrei sa stii mai mult decat cum e la pat si stabilesti asta dinainte de comun acord si stii ca atunci cand te intalnesti numa pentru asta te intalnesti

- da, astea ar fi doua variante. desi faza cu fost prieten e cam aiurea. Bineinteles depinde si de persoane. Uneori poate fi chiar fun. Dar doar uneori... rar

Tomi: cineva care arata bine, f bine preferabil, nu intru in alte detalii fiindca din moment ce e vb numai despre sex nu prea conteaza frumusetea interioara, dar in aceleasi timp e si o persoana cu care poti sa ai o discutie mishto dupa sex , care te entertaineneshte. in o astfel de relatie nimica nu e rude, orice se poate face fiindca pana la urma e vb de business si nu de sentimente (de aceea si parerea mea despre acest subiect este una f rece)

- da, nu intrii in alte detalii pentru ca nu isi au rostul. Si faza cu "e vorba de business", oricat de impersonal suna, suna exact cum trebuie sa sune. Ca asa e... business.

Cosmin: sex buddy sau fuck buddy (suna mai bine, chiar daca e mai porcos... rimeaza oarecum) este o persoana cu care intretii relatii sexuale fara a avea o legatura amoroasa in adevaratul sens al cuvantului. in public cele doua persoane se comporta ca amici, fara a lasa impresia de cuplu. criteriile de alegere variaza, insa predominant este evident atractia sexuala exercitata reciproc.

- eu sunt de parere ca in public cele doua persoane nu se comporta nicicum, pentru ca nu au o relatie de "in public". Doar fuck dubbies si atat. Adica asta ar fi the great idea. Si stiu pe cineva care a reusit sa aiba acest... concept in adevaratul sens al cuvantului. And I hate him for that (Marius, despre tine vorbeam)

Astea fiind zise, eu spun ca va complicati de multe ori si ca va prindeti urechile in chestii pe care nu le intelegeti deplin. E simplu si curat - fuck buddie e fuck si atat. Fara conversatii, fara public, fara are sau nu alte relatii. Si da, e greu de gasit/pastrat/experimentat in adevaratul lui sens.

Comments

purliv said…
Imi inchipui ce razboi va fi pe aici mai ales dupa comentariul tau de final. Dar mai ai de lucrat pentru cariera de moderator. Rabdare, experienta nu poate fi pacalita, nici macar de inteligentza. Mai ales ca la mine ai scos o idee din context.
Tzuni said…
Da, din context am scos. Pentru ca tocmai ca v-am batut la cap sa fie subiectiv si personal ceea ce , sdupa cum spuneam, nu trebuie sa fie asa.
purliv said…
ei, vezi, de ce folosesti cuvinte interzise ca "trebuie", cand faci un sondaj de opinie. vorbele de final ale ceea ce ar fi trebuit sa fie concluzia ta despre sondaj, si anume: "in adevaratul lui sens", mi-amintesc de Elodia.
Cosmin Marica said…
Concluzia mi se pare un pic aiurea... sincer. Nu poti sa ai fuck si atat. Pur si simplu nu poti. E complet ridicol sa pui mana pe telefon, sa zici "ne futem?", sa treci la actiune, dupa care sa te imbraci si sa pleci.
Fara un minim de conversatie, de relatie de amicitie... i mean come on...

Si lasa jos faza "va complicati de multe ori si ca va prindeti urechile in chestii pe care nu le intelegeti deplin" . Cand o sa ai vreo 80 de ani si o viata adevarata in spate, o sa ai voie sa zici asta. Nici tu nu le intelegi pe deplin si nici nu o sa le intelegi. Iar la prins urechile... eh, stii tu mai bine

See ya, kid
Tzuni said…
Ah si Cosmin, cat despre prins urechile si ca eu nu stiu. Eu nu as vrea un fuck buddie si nici nu as putea sa am asa fuck buddie in forma pura. It's just not my type.
Tzuni said…
Scrisesem ditamai commentul si-am inchis din graba si greseala. Ideea era ca aveam tto felul de buddies: fuck/work/talk/room etc. Oare poate sa existe vreunul in forma pura? In ce masura? Sau e un amalgam cu diferite procente? Forma pura, fara altceva. Merge? Va tzine? :P
purliv said…
Un subiect tangent ar fi uniunea consensuala (nu stiu de ce imi place atat de mult limba romana), cu diferenta ca cei doi isi stabilesc si alte obiective comune in afara de sex. chiar pot aplica la un credit impreuna.
Tzuni said…
Zici asta ca sa ma convingi ca exista si o parte buna la fuck buddie? Neah, tot nu ma tenteaza:P
purliv said…
buna sau rea, se pare ca ne e greu sa fim nesubiectivi la subiectul asta. cat despre tentatii sau parti bune, c'mon.
purliv said…
Erata: Julie Gianni
sicko said…
eh am lipsit la subiectul la care am varsat o gramada de text mai demult tot aici pe blog :(. eh asta e cariera ii pe primul loc.

doar scurt doua trei commenturi:

- nu imi place ideea de buddie first si fuck on the side. adica mergi sa ti-o tragi nu sa te masturbezi mental. is de acord ca trebuie sa poti sa porti o conversatie placuta si sa fie fun, dar aia de obicei se rezuma la un gadilat, o portie de ras si la o poveste despre ce ai mancat bun sau ce fain atarna cand "doarme".

- liviu - excelent partea cu "le place sa faca sex si pentru asta se intalnesc". un pic nu is de acord la faza cu "nu cred ca as accepta" din contra ii chiar momentul in care lucrurile devin clare

- nu is deacord ca trebuie sa fie un fotomodel. ii clar ca trebuie sa te atraga da poate sa o faca intr-un sens murdar si sa fie un sex bun. poate vrei sa o faci cu o tipa mai plinutza sau una mai urata. Ideea ii ca pe intuneric sa shtie ce face, sau ma rog sa iasa foarte bine ce facetzi impreuna

- raluca ... jos palaria :)

- cat despre public, nu exista public daca ii fuck buddy, daca exista public se zice un pic invers your buddy got fucked


nu vreau sa supar si imi rezerv dreptul de a vb la maxim de subiectiv si tanar si fara experienta.

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)