C'mon

Am revenit intr-o lume populata de Britney Spears si alte chestii care exista degeaba, cazand fulg,fulg,fulg din ceatza. Bine macar ca ninge.
Oamenii isi inghit cuvintele, le ascund sub falsitatea tacerii si clesti cu care sa le trag cu fortza n-am si nici nu ma obosesc.
Pe biroul meu a poposit o fitzuica aiurea cu niste versuri de doi bani, scrise si gresit gramatical printre altele.
Mi-e o lene imposibila, fortata, pentru ca-i ghetzush peste tot si hop, cum fac un pas cum alunec.
Mi-am uitat si aparatul foto acasa si-aveam chef sa prind niste zapada. Mi s-a zis insa ca maine facem poze prin parc... noaptea probabil cand am timp.
In fine, cu sau fara zapada, Bucurestiul e si va ramane Bucuresti. Fascinant intotdeauna, gasiti voi sensul pozitiv ca eu nu-l vad, chiar daca folosesc cuvinte mari.
Cica ninge altfel, adica ninge drept acum, nu mai ninge asa haotic. Crezi tu? Si daca ninge drept, what does that mean?
Cum e sa dai cadourile inapoi? Ambalate frumos asa cum le-ai primit? Stiu ca ti se pare aiurea si pe bune ca starea lui e intacta. Doar daca vrei sa-l pastrez ca amintire. Bizara, printre altele. Puteai sa-mi dai si tu o poza, un pix, o tigara cu care sa-mi masor fortele atunci cand ma las de fumat. Dar, in fine, or fi obiceiuri diferite pe mapamond.
Si nu prea vreau sa tip la oameni si sa vorbesc urat, dar uneori ma calca pe nervi doar pentru ca exista. Si pentru ca ma imping, batandu-ma usor pe spate, sa fac tot felul de prostii. Don't you ever do that again!
Cam astea fiind spuse, in ideea ca am atins toate persoanele implicate in ceatza din ultima perioada si-am oferit cate un raspuns sau am zis una-alta, concluzionez prin faptul ca nici pizza nu mai e ce-a fost candva. B Back Later.

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)