Idei fara vreo legatura sau noima

Un tip din Germania si-a dat afara 3 angajati pentru ca nu fumau si a angajat in locul lor trei fumatori. Pe de alta parte, patru femei din Marea Britanie au fost date afara de la serviciu pentru ca barfeau.
Ambele stiri sunt fucked up si, totusi, cat se poate de ok. Pana la urma, nenea ala le-a facut un bine nefumatorilor care nu mai trebuie sa suporte fumul celor care stau toata ziua cu tigara in gura. Iar cu tantile alea, well, barfitul e un sport mondial, e o chestie mai raspandita decat internetul. Dar e dragutz ca le-a dat afara.

Mi se pare ca se strica iarna. La Oradea vor fi maine 10 grade si cica in urmatoarele zile o sa fie mult mai cald decat ar trebui in aceasta perioada.
Ca semn de prostest si pentru ca azi am asa.. o stare de dolce farniente de abia astept sa ajung acasa, sa dau drumul la calorifer, sa se faca super cald in camera, sa beau ceva cu muuulta gheata, sa aprind tot felul de minunatii, sa renunt la majoritatea hainelor, sa ascult ceva muzica faina si sa visez aiurea cu ochii pe pereti. Good old days cand faceam chestia asta, si ne adunam mai multi (dar nu mai renuntam la haine :P) si vorbeam asa.. tampenii, un sir lung format din mici deliruri pline de tot felul de idei si fara vreo noima/legatura/normalitate. Ii spuneam masturbare mentala.

Azi e ziua unei colege mega-extra-super-vegetariana (si e on the good side, adica e o colega care e ok, not close, but ok). Am auzit-o la un moment dat comandand pizza si spunea sa fie vegetariana adica fara nimic pe ea. Nici macar cascaval. Adik don'soara e chiar veggieveggie. Anyway, ma gandeam daca a adus doar prajituri si chestii vegetariene. Nu. Nu a adus si nici eu nu am mers sa iau. Chiar aveam chef sa mananc spanac. Ma gandeam ca decat sa renunt la carne mai bine renunt la tigari de o mie de ori.

Ador senzatia de a simti pielea cuiva pe pielea mea (probabil toata lumea adora asta, dar eu ador si mai mult!). Daca ar fi mi-as face numai mobila din oameni. Stateam ieri cu un prieten la un vin fiert si mi-era asa o leneee si evident ca m-am rezemat de el si nu mai imi venea sa ma dezlipesc. Nu, nu era gol :)) Avea doar gatul asa cald cald cald. Imi si pierdusem inclinatia asta de a ma inclina pe oameni. Bine ca am regasit-o. Am regasit si fabuloasa si bolnava senzatie de a taia pe cineva si alte cateva chestii de copil crescut in jungla (ca asa-mi zice mama pentru ca nu stiu cum sa ma port ca un om in randul oamenilor)... si jeeeez ce bine arata sangele ala. Dar, sa fim rationali :). Si-am fost.

Ah, si inca una si va las. O pisica din China vorbeste. Chineza, bineinteles... Cica stapana ei (71 de ani, sa fim seriosi, e senila baba) o aude cum ii spune "bunica", dimineata daca nu e in pat o intreaba unde e si cand joaca mahjong o intreaba ce face. Da, si eu care ma ingrijoram ca Fleoshc ma cearta cand imi aprind cate o tigara!!!

Comments

Eddie said…
Mi-a placut asta cu "mobila din oameni". Foarte interesanta idee. Ai uneori niste chestii traznet, ar trebui sa scrii mai mult si mai putin depresiv. Adica sa te iei mult mai in serios din punctul asta de vedere. :-)
Tzuni said…
Da, ar trebui sa ma iau mai in serios. Si daca vad ca sunt un copil prea lenes si delasator, o sa ma inchid la mine in camera si nu imi dau drumul pe-afara pana cand nu o sa pot sa le arat celorlalti copii niste jucarii noi. :)
Trebuie sa ma imping de la spate... si mi-s cam grea in ultima vreme.

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)