Cercetatorii spun: dragostea nu exista

Pentru cei care inca se mai uita la filme siropoase cu lacrimi in ochi, pentru cei care cred in broaste ce ascun printi sau in cine stie ce sirene, pentru cei care isi fac planuri de genul la 28 de ani o sa am o casnicie fericita, un copil vesel si viatza mea o sa bata filmul, cercetatorii sun NU!
In urma nu stiu carui sondaj s-a ajuns la urmatoarele concluzii:
Pentru a-ti gasi jumatatea trebuie sa ai 22 de intalniri nereusite, trei aventuri de-o noapte si trei relatii de lunga durata.
Printre participantii la sondaj sunt si cativa norocosi. 15% dintre repondenti au spus ca au intalnit persoana potrivita dupa mai putin de 5 relatii nereusite.
La extrema cealalta se afla cei pretentiosi sau, dupa caz, ghinionisti, care au avut mai mult de 50 de parteneri inainte de a intalni marea dragoste.

ZIC EU: Cu toate astea, intregul concept nu se roteste ametitor in jurul unei iubiri perfecte sau mai stiu eu ce. Dragostea, asa cum o fi ea, trece prin stomac si nu sub forma de fluturi. Iar Tudor Opris (scriitor, profesor de franceza la Liceul Lazar din Bucuresti pana acum vreo 15 ani - nu stiu daca mai traieste-) mi-a zis candva, pe vremea cand sub umbra unei adolescente visatoare credeam in chestii sentimentale si dezinteresate, ceva de genul: "Gurite, gurite, dar mai trebuie si bani pentru rochite". Si asta nu era un materialism pur cum l-am perceput eu atunci extrem de nervoasa, si o realitate practica si obiectiva care implica de o mie de ori mai multe lucruri decat chestii melodramatice si romantice.

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)