Ho femeie! Nu ti-l ia nimeni, dar ar fi bine sa fuga el!!!

Ma suna cineva. Ma uit... 0723xxxxxx. Hm...cine o fi? Eram intr-o pauza de tigara de dupa sedintza de seara, pe la ora opt. Raspund si ma ia direct:"Buna Oana. Sunt Andreea, prietena lui C. Ce relatie ai cu prietenul meu? Ce s-a intamplat intre voi?" Pe moment zic ca-i o gluma (adik ii zic ei la telefon) dar don'soara continua: "I-am verificat mailul si am vazut ca vorbeati. Ce-i intre voi?" Ho, femeie, trage-ti sufletul, trezeste-ti neuronul si zi-mi despre ce-i vorba. Imi da numele complet al prietenului ei C.A. Huh?! Adauga. De la formatia V**E. Eu iar "huh?!" Ii cer mai multe detalii si foarte nervoasa imi spune ca prietenul ei lucreaza la o revista de gadgeturi si tehnologie, al carei nume nu o sa il dau, cum n-am dat nici numele lui. Si atunci imi pica fisa :)) Prin toamna anul trecut, am vorbit, ce-i drept, cu acest C.A. (despre care uitasem ca are formatie) despre gadgeturi, tehnica s.a.m.d., domeniu care-mi era in preocupari inainte si foarte vag acum. Ba chiar urmaream revista la care scrie nenea asta si-i urmaresc si acum blogul. Ii explic cum sta treaba, ca si eu lucrez in domenui, ca una, ca alta. Se calmeaza tipa, vocea i se face brusc suava si binevoitoare si-mi ureaza o seara placuta, dupa care-mi spune "Pa!". Eu raman vreo cateva secunde cu telefonul la ureche...
Draga C., ti-as zice sa fugi! Da nu asa... Sa fugi cat te tin picioarele departe si sa nu te mai intorci.

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)