Home... My sweet home!

Scriam mai demult despre faptul ca nu mai aveam "acasa" de multi ani, de cand ma mutasem in Bucuresti. Stateam, brambura, cu chirie. Acum, dupa trei saptamani de cand m-am mutat, incep sa definesc iarasi cuvantul "acasa". Dar "acasa" asta nu o sa fie niciodata ca "acasa" pe care-l aveam cu vreo sase ani in urma, inainte sa plec spre Bucuresti. Ma gandeam, totusi, ca daca intr-o buna zi o sa "intru in randul lumii" (ca sa citez zecile de rude carora imi vine sa le zic bancul cu -tu urmezi-), locul in care o sa ma mut atunci o sa fie poate "acasa" asa cum era "acasa" cand stateam acasa. :)) Gata. V-am zapacit de tot.
Voiam sa scriu niste ganduri si idei. Faptul ca-mi place zgomotul si viata care se aude 24/24 iar daca inchid ferestrele se face asa liniste de parc-as locui intr-o pestera, in adancul pamantului. Imi place ca se vede Casa Poporului cand ma uit pe geam si nu stiu de ce asta ma face sa ma simt bine. Imi place ca-i o zona in care acum zeci si sute de ani traiau oameni faini si era inima Bucurestiului. Imi place ca e plin de pescarusi care nu stiu de unde vin (probabil din Cismigiu) si daca inchizi ochii, seara, ii auzi cum tzipa iar daca nu claxoneaza, masinile in mersul lor par niste valuri involburate. Si, cu exceptia mirosului de mare (pe care-l pot improviza), pot zice ca-s pe litoral intr-o varianta ideala. Adica, din fericire, nu e nisip, nu e soare si nici imbulzeala.
Imi mai place ca ma face sa ma simt bine cu mine, intr-un mod egoist, in care nu vreau sa ma impart cu nimeni. Sa stau doar eu si casa mea. Si-s putine locuri care ma fac sa ma simt asa... sau poate nu mai sunt deloc... sau poate-s prea departe in spatiu (unele in timp).
Si uite ca tocmai anunta astia la Realitatea ca in Bucuresti se opreste apa 9in multe cartiere) pentru o perioada cuprinsa intre 2 si 7 zile. Cine are nevoie de apa calda acum vara? Ah, si mai imi place o chestie. Am toate geamurile spre vest (unul singur, de la baie, e spre sud) si nu se face cald-cald in casa. De fapt, e chiar racoare daca vii de-afara si inca nu mi-am montat aerul conditionat. Si-atatia oameni vor sa vina in vizita si nu stiu cum sa-mi fac timp... sau cum sa-mi ordonez timpul liber. Dar o rezolv eu cumva si pe-asta...
Imi venea sa scriu despre "acasa" asa cum iti vine sa scrii despre un prieten drag. Nu stiu cum si de ce... Pur si simplu.

Comments

Adi said…
Ma uit de vreun sfert de ceas, mai intai de curios, apoi incercind sa ma decid la care post sa-ti las un comment. Si e greu, pentru ca ai senzatia ca, orice ai scrie, nu se va ridica la inaltimea postarii tale :)

De fapt, vroiam doar sa-ti spun ca am devenit fan dupa prima citire... Dovada ca m-am si adaptat, rapid, la puncte-puncte..

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)