Obraji si animalutze

Ce mi s-a parut mie azi amuzant si amuzanto-trist. In fine. Sa incepem cu povestea funny ca sa terminam creepy :D


1. Am o colega. Mai noua - de vreo doua saptamani. N-am vorbit cu ea, nu stiu cum o cheama si nici nu ma roade interesul. Se pricepe la sport. Like I would care. In fine. Am observat azi - intr-un tarziu, ce-i drept - ca atunci cand merge ii tresar obrajii. Nu sanii - nu, nu ii are mari. Nu parul prins in coada de cal - nu, nu il tine prins asa. Ci... obrajii. Poate-i normal, who knows, poate si mie mi se intampla la fel. Dar e un fenomen pe care nu l-am mai vazut pana acum.

2. My boss a gasit azi in spaghetele luate de la bufet - Continental Catering, un animalutz. Adica un gandacel. La inceput am crezut ca-i orez salbatic dintr-ala. Dar, pana la urma, orezul nu are antenutze si aripioare - una am rupt-o din greseala. Si bineinteles ca s-a dus si le-a zis, iar raspunsul, venit oficial de la o tanti cu o camasa nearga dragutza, a fost ceva de genul: ”Sunt curati!” Pai or fi ei curatzi, dar mancarea nu e.

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

Sandy Belle :)

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii